Sadia Ibrahim

Autorisasjon (2006)

Sadia Ibrahim er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Veldig fornøyd!

Byttet til Sadia når jeg flyttet til bydelen. Hadde problemer i forbindelse med svangerskapet og følte at hun virkelig tok seg tid til å lytte og undersøkt meg nøye - fulgte meg også opp og ringte meg opp for å høre om det gikk bedre. Meget postivit og gir henne mine beste anbefalinger!

Seriøs, dyktig og hyggelig

Ikke ofte man møter en lege som tar seg til til å se på pasienten i stedet for skjermen. Det gjør Sadia Ibrahim. Hun følger opp prøver og sørger for ekstra undersøkelser når det er nødvendig. Henner forgjenger var vår betrodde familielege i 20 år. Sadia Ibrahim er av samme kaliber.

Veldig flink og dyktig

Jeg var vært til denne legen både i form av egenperson og med mine barn. Hun er virkelig dedikert til oppgaven sin. Setter seg fore å finne ut hva som er årsaken til sykdommen/problemene og viser oppriktig interesse for hva som kan være en god løsning. Ikke minst da noen av mine barn har vært syke, da har hun ringt etter arbeidstid og fortalt hva som var status på prøver, etc. Altså, det hun ikke får tid til på dagen, tar hun på kvelden. Dette er virkelig mye mer enn man kan forvente, selv av en dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt

Noen sinne. Og jeg har hatt en del. Hun er dypt savnet i Oslo 2.

Lyttende, sympatisk og dyktig

Hun er en hyggelig og imøtekommende lege, som jeg synes fyller skoene til Haagenrud som hun har overtatt etter veldig godt!