Sadia Ibrahim

Autorisasjon (2006)

Sadia Ibrahim er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Dyktig lege

Hun er oppriktig interessert i deg som pasient. Hun tar seg god tid og følger opp både prøvesvar og event. andre instanser. Føler meg veldig trygg som pasient hos henne.

Heldige dere på Rødtvedt

Hadde dr. Ibrahim som vikar for min fastlege. Usedvanlig sympatisk, grundig og flink.

Svært dyktig og profesjonell lege

Legen lytter til hva som sies og handler deretter. Hun forhåndsdømmer ikke og viser stor respekt for meg som pasient. Hun er både dyktig og trivelig!

Norges beste fastlege

Hun er utrolig dyktig, sympatisk og effektiv. Hun er også kjempeflink med barn. Vi ble veldig triste når vikariatet hun hadde på aleris gikk ut, og hun forsvant til en annen bydel, slik at vi ikke kunne bruke henne lenger.

Flink lege!

Hun er flink til å lytte, da det har vært psykiske problemer jeg har vært der for. Har vært hos henne to ganger siden hun tok over praksisen, og er veldig fornøyd. Hun er flink å se forbi det akutte problemet, og prøver å finne årsaken til at problemet har oppstått. Flink til å gi råd. Ikke vanskelig å få time, mandag og tirsdag er vanskelig i forhold til akuttimer, men senere i uka ikke noe problem. Ordinære timer er 2-3 ukers ventetid, som er vanlig.