Maida Ilic

Autorisasjon (2000)

Maida Ilic er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Trygg og lyttende

Maida er en trygg og lyttende lege som tar seg tid til å høre på mine plager. Hun tar meg på alvor og avfeier aldri det som plager meg. Jeg får følelsen av at hun ønsker meg det beste og spør gjerne om jeg har forslag til tiltak. Maida er en rolig og vennlig dame - anbefales på det sterkeste!

Glemte å henvise meg i 1 år

Denne legen skulle henvise meg til spesialist, og jeg hørte aldri noe mer. Da jeg spurte 1 år senere hvor det ble av timen hos spesialist, fikk jeg endelig en henvisning. Da måtte jeg selvsagt vente 6 mnd på time, som er vanlig i spesialisthelsetjenesten. Ergo tok det 1,5 år før jeg fikk time. Fikk ikke noe unnskyldning eller beklagelse. Anbefaler ikke denne legen.

Veldig flink og snill

Hun er veldig flink og snill . Alltid får jeg hjelpen som jeg trenger . Ikke lett å få time hos henne . Jeg anbefaler Maida

Detaljert,dyktig,blir,erfart,ansvarlig...

Maida er dyktig lege som anbefsles sterk.For ti år siden hadde jeg besøkt lege -Maida og har ikke behov å bytte henne.

Utrolig flink

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Maida er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs. Noe jeg trenger etter et langt og bredt sykdomsbilde. Kommunikasjon synes jeg er noe av det viktigste og det føles ikke ubehagelig å snakke vanskelige helseproblemer her. Reiseveien er verdt det. Har bare fint å si om Maida.