Ole Bø

Autorisasjon (2001)

Ole Bø er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ole Bø

Ikke god lege

Har hatt som fastlege i mange år men har aldri vært helt fornøyd. Sitter bar og skriver og ser på datamaskinen. Hadde ikke tid til og høre på problemene jeg hadde. Ble sint fordi jeg ba om oppmerksomhet og han ba meg bytte fastlege.

Svært sympatisk og engasjert

Har hatt Ole Bø som fastlege for hele familien i 10 år. Han har vært en god doktor for oss alle, lyttende og interessert og du blir tatt på alvor. Med et kronisk sykt barn har han vært fantastisk og hjulpet svært mye ift søknader og oppfølging. Hvis han ikke rekker hastesaker i kontortiden er inntrykket at han jobber langt utover for å imøtekomme forespørsler og ønsker. Dessverre har vi flyttet til annen kommune og måttet bytte fastlege. Det finnes mange gode leger der ute men Ole Bø er i særklasse etter vår mening.

Flink lege

Jeg opplever Ole Bø som er svært faglig dyktig lege. Hvis han er usikker på noe, sender han deg vider eller finner ut av det. Jeg syntes også han er en lege man kan snakke godt med, han tar deg på alvor. Han kan også vært litt restriktiv med sykemelding og antibiotika, og det setter jeg pris på. Har hatt han som fastlege i 10 år. Anbefales.

Beste fastlegen jeg noengang har hatt!

Ole Bø har vært min fastlege i 8 år. Han er hyggelig, imøtekommende, svært dyktig og har mye kompetanse. Jeg opplever at han alltid tar pasienten på alvor uansett hva det skulle være og er han usikker på noe rådfører han seg med kollegaer og/eller henviser videre ved behov. Flink til å forklare og tegner gjerne for å forklare enda bedre. Får alltid time når jeg trenger, også samme dag. Han er god til å lytte og utstråler trygghet som gjør at jeg kan snakke med han om alt. Han er rolig og gir inntrykk av at han har all verdens tid til deg (selv om det ikke er sånn det er, med mange pasienter på listen). Han har også en jovial og spøkefull måte å være på og møter deg alltid med et smil. Flink med barn også. Opplever at han er en lege som virkelig bryr seg. Anbefaler Ole Bø på det sterkeste.

Hyggelig, imøtekommende og dyktig

Det er noen år siden jeg hadde Ole Bø som fastlege, men byttet kun fordi vi flyttet langt unna. Jeg savner å ha en lege som han. Han fant veldig raskt ut av hva som var galt og tok seg også tid til å forklare hvordan det har oppstått. Det var veldig nyttig for å bli frisk og vite hva man skal være obs på i fremtiden. Personligheten hans er fantastisk og det var alltid hyggelig å ha time hos han. Man blir tatt på alvor med godt humør. Det var stort sett ledig parkering i kjelleren og det går heis opp til etasjen.
På den tiden kunne gjerne timene være svært forsinket. opptil 40 minutter. Det var veldig kjedelig for da måtte man beregne mye lenger parkering og tiden borte fra jobb ble et problem. Jeg skulle også ønske at de i skranken var litt mer imøtekommende. Men i skrivende stund, så er det rundt 5 år siden vår familie gikk til han, så dersom noen vil ha en god fastlege anbefaler jeg på det sterkeste å ta en telefon til dem for å sjekke om disse punktene har forbedret seg, for Ole er fantastisk! (Men da må man sette seg på venteliste ser jeg)