Parviz Nieuwenburg Izadi

Autorisasjon (1997)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Flink lege

Jeg har hatt Parviz som fastlege i 10 år. Jeg opplever han som en flink lege som er oppriktig opptatt av pasientene og henviser til spesialist når det er behov for det. En flink og enkel lege å forholde seg til. Timebestilling på nett fungerer veldig bra.

Effektiv, lyttende og flink

Både datter på 2 år og jeg har vært hos Izadi på hastetimer. Han har vært veldig tilgjengelig i form av at han har sene timer, noe som har passet meg fint. Jeg har opplevd at han har husket datter og meg når vi har kommet tilbake, lest seg opp, sjekket oss grundig og gitt veldig verdifulle råd. En gang var jeg forsinket og da byttet han om på meg og en annen en, så den som kom etter meg fikk min time og jeg hans. Det var fleksibelt. Ble ikke avvist eller avkortet i hvert fall. Han har og vært flink i forhold til å undersøke datteren min. Jeg kan anbefale ham på det varmeste!

Kort og brutalt

Hadde min sønn på 1 år hos han og fikk en veldig dårlig følelse. Ikke at han sier eller gjør noe galt, men det er måten det blir sagt og gjort på. Veldig kort og hard i kommunikasjonen og virker ganske uinteressert i deg som person eller dine bekymringer. Vanskelig å sette ord på, men egentlig en litt ubehagelig fyr som trenger å jobbe litt med sine sosiale ferdigheter.

Utydelig, uinteressert, ubehagelig

Var virkelig hardhendt når han skulle undersøke barnet mitt på 11mnd. Tok hardt tak i han og var null barnevennlig. Jeg fikk så vondt av det,visste ikke hvordan jeg skulle håndtere det.
Han virket sur og lite vennlig. Hold dere unna

God lege

Jeg har god erfaring med Parviz som lege. Hele familien har brukt ham i over 5 år. Det er riktig at han tidvis kan være mer fokusert på å skrive på PCen. Likevel er han god til å lytte og min erfaring tilsier han henviser til gode spesialister når det er behov for det. Han er stort sett alltid presis til timene sine, noe som er et pluss. Det er også positivt at timer kan bestilles på nettet og at det er lett å komme frem til legekontoret på telefon.