Parviz Nieuwenburg Izadi

Autorisasjon (1997)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Virket uinteressert

Har vært hos han noen ganger nå og er ikke særlig fornøyd. Har vært flere legetimer hvordan han ikke har sett på meg en eneste gang, ikke når jeg kommer inn på kontoret en gang, sitter kun med blikket festet til pc-en.

Lite empatisk

Parviz virker som han prøver å hjelpe etter beste evne, men ettersom evnen ikke er så god i utgangspunktet så slår det gjerne veldig feil. Ingen særlig forståelse for ens livssituasjon (hvis man er i en tøff situasjon), ingen særlige empatiske trekk og veldig kort i dialogen. Ser ikke på en eller snakker med en mens han skriver (og han skriver for det meste). Dårlig på å utvise skjønn i ulike situasjoner og følger boka litt for slavisk. Tidligere har det ofte vært lang ventetid på legekontor, men med Parviz så er ikke dette et stort problem ettersom ventetiden ikke pleier å være særlig lang. Kanskje i gjennomsnitt 15min over tiden. Utfordringen da er når man selv er 5 minutter forsinket, men da blir sendt ut av ens egen legetime av han ettersom "Jeg har pasienter etter deg, og siden du er forsinket, så må vi avslutte nå og ta resten ved en annen anledning". Det er uheldig at jeg som pasient må betale 2 egenandeler og ta meg tid til 2 legetimer fordi han ikke har satt av nok tid.

Meget dyktig

Parviz er en meget dyktig lege som tar seg god tid og gir en fantastisk oppfølging av sine pasienter. Vi brukte kun Volvat før vi ble anbefalt Parviz og nå går samtlige familiemedlemmer hos han

God lege

jeg hadde Parviz Izadi som fastlege i noen år, og var generelt godt fornøyd. Han er en lege som lytter og gir ærlige tilbakemeldinger. Vi var ikke alltid enige og jeg følte ikke alltid at han så meg, men i det store og det hele så var dette en god lege for meg. Han gjør sitt beste, er ærlig ift begrensninger i faget, og har tilleggs kompetanse innenfor elektrostimulering v muskelplager og er god på trening. Kan bære litt preg av å være sliten iblandt, og da gjør han ikke en like god jobb, men han gjør alltid sitt besteog jeg kan trygt anbefale han som fastlege til andre.

Lege?

Svarer aldri på spørsmål. Dialog umulig. Har fått utsatt time fire ganger slik at det tok et kvartal å komme til lege. Illojal mht hva som ble skrevet i journal. Kort og vondt en tvers igjennom upålitelig og udugelig lege.

Det helsefaglige tok han dog igjen på å være svært nøye med å ta betalt.