Britt Uhrenholdt Jacobsen

Autorisasjon (1986)

Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

Verdens beste lege

Har behandlet meg, foreldre, søsken og nå mann og egne barn helt fra jeg var liten og kunne ikke drømt om en bedre lege.

Har vært redningen når selv eksperter har gitt opp og vi kan takke henne for så mye. Hun er tøff, men varm og ekstremt dyktig. Ventetiden er verdt det. Du får igjen er råd du virkelig kan stole på. Når det har vært krise finner hun alltid time raskt og følger opp.

Jeg kommer aldri til å bytte lege og håper Britt praktiserer til hun er 80.

Verdens klokeste fastlege

Nøyaktig, forståelsesfull, påpasselig, alltid tilstede for de som trenger henne. Som lege for en familie meg mange utfordringer har hun alltid oversikt over helsen til oss alle

Rett og slett den beste fastlegen

Alltid imøtekommende.
Vet hva som skal gjøres/ undersøkes for å stille riktig diagnose.
Rett og slett den beste fastlegen som finnes.

Fantastisk!

Verdens beste beste lege!!!! Tar alltid godt imot med verdens beste empati:) Kunnskapsrik, varm og til å stole på! Tøff og oppmuntrende. Hilsen

Trygg og empatisk

Jeg er i det store og hele veldig fornøyd, hun tar seg tid (når man først er inne) og mitt inntrykk er at hun er kunnskapsrik og virkelig ønsker å gjøre en best mulig jobb. Problemet er at det er som regel ventetid og det er veldig vanskelig å få time. Det gjør at jeg vurderer å bytte, men kvier meg, siden jeg synes hun er så flink, hyggelig og behagelig! De andre legene der er også veldig bra! En ting som bør nevnes er imidlertid at de som sitter i resepsjonen og tar telefonen etter min erfaring er sure og overbærende, de snakker til pasientene som om vi er litt tungnemme, ikke bra... (Gjelder forøvrig ikke en dame fra Bulgaria (?), hun gjør en kjempejobb.)