Britt Uhrenholdt Jacobsen

Autorisasjon (1986)

Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

Fornøyd!

Jeg har hatt Britt som lege hele livet mitt, og er veldig fornøyd. Sliter med endel diffuse plager som mange leger nok hadde bagatellisert og avvist, men føler jeg blir tatt på alvor her.

Hun bruker dog mye av tiden på å snakke om NAV, helsevesenet generelt, eller helt andre ting, og det er ikke alltid jeg får tid til å ta opp det jeg har planlagt før timen er over.

Det er én av helsesekretærene som gjør en glimrende jobb! Jeg husker ikke hva hun heter (Jublana??), men hun fortjener virkelig all skryt hun kan få. Profesjonell, presis, korrekt, og veldig imøtekommende!

De andre sekretærene er det vanskelig å kommunisere med over telefon, og tidvis kan det være vanskelig å "få lov" til å få en time.

Anbefales

Brit Jacobsen har vært min fastlege i snart 30 år og jeg har vært veldig fornøyd hele tiden. Hun er grundig, klok, lyttende og effektiv. Når det gjelder damene på forværelset så er jeg godt på vei enig med de som har vært kritiske i vurderingene - de er lite serviceorientert og har et stort forbedringspotensial.

den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Britt Jacobsen som fast lege i snart 30 år. Hun er svært dyktig og flink til å lytte til pasientene uansett hva det gjelder

Bruker mye tid på å snakke om annet

Britt er en lege jeg har litt blandet erfaring med: jeg opplever henne som dyktig på enkelte ting, men samtidig bruker hun veldig mye av timen på å snakke om hva som ikke fungerer i helsesystemet eller hvor vanskelig det er å skaffe hjelp istedenfor å fokusere på hjelpen jeg trenger (!) Og da er timen fort brukt opp uten konstruktivt innhold. Det er et lite hyggelig legekontor å ringe til med en ekstremt frekk resepsjonsdame, og køene er alltid lange før timen, og ventetiden er lang. Jeg ville nok valgt et annet sted hvor jeg følte meg mer tatt på alvor.

En fantastisk lege!

Britt er en lege som tar seg tid til å lytte. Hun passer alltid på at du får den hjelpen du trenger og hun er oppriktig opptatt av sine pasienter!