Britt Uhrenholdt Jacobsen

Autorisasjon (1986)

Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

En fantastisk bra lege!

Britt har tatt både meg og barna på alvor hver gang vi har vært syke. Hun er eksepsjonelt empatisk, og utrolig flink med barn.

Hun tar seg tid til å prate og forklare, og henviser når det trengs. En veldig flink lege som ordner opp!

Jeg har full tillit til Britt, og selv om jeg har flyttet til en annen kommune så har jeg ikke byttet fastlege, for jeg har vanskelig for å tro at jeg finner en like bra lege.

Det kan ta litt tid å komme gjennom på telefon, og det kan ta tid å få time, men om det er noe som haster blir man alltid prioritert.

Flink lege

Forståelse- og omsorgsfull lege som kan det hun driver med. Sender deg videre ved behov, men tar seg også tid til en prat.

God lege

God lytter og forståelsesfull. Hjalp til med det jeg trengte den gangen jeg var syk. En alvorlig hendelse som vi snakket masse om og som hadde følger for mitt senere liv. Ble derfor litt overrasket da jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting - at nesten ingenting av det jeg hadde gjennomgått var dokumentert i min journal fra legekontoret. Sto nesten ingen ting! Det resulterte i at det var vanskeligere å skulle forklare den nye fastlegen den lange sykehistorien. Kan det ha noe med den merkantile hjelpen hun hadde? Fordi den var skrekkelig, uhøflig og unødvendig komplisert - som sto i sterk kontrast til den flotte legen.

Super

Super lege - hatt henne som fastlege i 21 år.
Bytter aldri :)

Lite empatisk

Lite empatisk menneske med dårlig evne til å sette seg inn i andre menneskers situasjon.