Frede Wælgaard Jacobsen

Autorisasjon (1986)

Frede Wælgaard Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frede Wælgaard Jacobsen

Litt harelabb

Mye bra her. Får raskt time og han tar seg god tid til pasientene. Ulempen er at han nok er litt overfladisk i undersøkelsene noen ganger.

Frede er bra, men de bør snart få en betalingsautomat...

Jeg har ikke hatt de større, alvorlige behovene for konsultasjon, men de jeg har hatt har vært veldig bra. Frede virker på meg både som faglig dyktig og han er en god samtalepartner.
Men det irriterer meg voldsomt at de (som sikkert mange andre) ikke har en kortautomat - jeg har forlengst sluttet å ha med meg hundrelapper i lommene, så da blir det å se at regningen for en konsultasjon øker fra rundt 190,- til 236,- da de legger på fakturagebyr.
Det hadde også vært fint om de kunne ha begynt å ta i mot timeforespørsler og annet per epost, jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være å foretrekke framfor alle som ringer i ett sett.

svært dyktig, hyggelig og profesjonell

en lege som har tid til og bryr seg om sine pasienter, setter seg godt inn i problematikk og finner rett behandling. han er en lege man finner full tillit i og er en like rådgiver som behandlende lege.

God, hyggelig og pragmatisk lege

Har fulgt opp godt og tatt de riktige avgjørelser på riktig tidspunkt - også når det gjeøder mer alvorlige tilfeller. Anbefales.

God service til pasienter som har hatt et lengre kundeforhold - disse prioriteres.