Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Fantastisk lege som er faglig dyktig, omsorgsfull og gir en god oppfølging

Har hatt Staffan Jacobsen som fastlege i flere år, både jeg og familien, og han er den beste legen vi har hatt. Han har blant annet fulgt meg opp gjennom to graviditeter og er flink med barn. Har ikke følt behov for å følges opp av jordmor/helsestasjon i graviditet nr to. Jacobsen jobber en dag i uken på helsestasjonen med små barn, hvor vi fikk han til å følge opp mini også der.

Har generelt opplevd lite forsinkelser, noe jeg har satt pris på etter tidligere fastleger med alltid lange forsinkelser. Han har alltid tatt seg tid til mini dersom det har vært noe viktig og ikke hatt akuttime ledig (eks. ble bitt hull i huden i ryggen i barnehagen av annet barn).

Opplever at Jacobsen er faglig dyktig, omsorgsfull og at han gir en god oppfølging. Han er videre flink til å forklare ved behov.

Har også bare gode ord å si om Katrine, helsesekretæren.

Veldig kjekt at de er koblet opp mot Helsenorge, slik at man kan kontakte legesenteret/fastlegen uten å måtte ringe.

Anbefaler Jacobsen på det varmeste.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt så langt

Han lytter, og forstår deg - og virker som han genuint bryr seg om deg. Jeg har hatt mye med han å gjøre siden jeg har ADHD, og han har vært en veldig god lege for meg.

Faglig dyktig, omsorgsfull og god oppfølging, anbefales!

Har hatt Dr Jacobsen som fastlege over flere år og har kun de beste erfaringer og anbefalinger. Han er faglig dyktig, lyttende, omsorgsfull og følger alt bra opp. Føler meg heldig som har funnet/blitt anbefalt- ham. Kan bare anbefales sterkt.

Sympatisk og god

Har vært til Jacobsen flere ganger både gjennom svangerskap og gjennom en periode som utbrent med depresjon. Har alltid blitt svært godt tatt i mot og han er en mann det er behagelig å snakke med. Han er god på kommunikasjon også med barn. Kan være litt forsinkelser, men det lever jeg godt med siden det betyr at han faktisk tar den tiden det tar og lytter til pasienten uten at det føles forhastet.

Spennende å se om det har noe å si at han har startet hos Lørenlegene nå, og ikke lenger er på Sinsenklinikken.

Kommer ikke til å bytte om jeg så flytter til en annen landsdel! :)

Strålende lege

Fantastisk flink og hyggelig lege. Han tar seg god tid, er en god lytter og også veldig flink med barn.