Maja Husa Jakobsen

Legene på Sinsen

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Maja Husa Jakobsen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maja Husa Jakobsen

Lite empati

Virket helt uinteressert å ville heller prøve å «dumme meg ut» tror hun er lei jobben sin . Veldig lite empati å skulle bare skynde seg. Dårligste lege besøket noen sinne .

Kunnskapsrik og effektiv

Jeg har kronisk sykdom og har mye kontakt med mange leger.
Jeg synes hun er flink til å følge opp med alle prøver og alt som hun må gjøre som min fastlege.
Jeg kjenner meg ikke igjen i alle anmeldelsene hun får her.
Jeg kommer som regel inn på kort tid når jeg trenger det.
Hun lytter på det jeg har å si og ja hun bruker tid foran pc-en, men det skal noteres der.
Jeg har hatt henne i 2,5 år etter at jeg flyttet til Oslo og er godt fornøyd.

Lite forståelsesfull

Jeg tenker denne legen mangler mye på å vise forståelse og empati for det man strever med. Det har ikke vært noe hyggelig opplevelse å ha henne som fastlege. Alt skal gå fort og to ganger har jeg ventet opp mot en time for å komme inn. Det virker som hun er lite sensitiv og reflektert i hva mine behov som pasient er.

Virker lite interessert

Hun virker lite interessert og gir lite av seg selv-spør lite om pasienten og sier ofte at hun ikke vet-uten å prøve å finne ut

Verste legen jeg har hatt i livet mitt.

Jeg er ei døv jente og har vært hos henne 3 ganger. De 3 gangene var ikke et hyggelig møte med henne. Hun viste meg ikke hva hun har skrevet i journalen.

Hun har bestilt en time hos fyiso til meg uten at jeg vet om dette. Også jeg måtte betale 700 kr for dette, bare fordi jeg har ikke møtt opp til denne timen. Det er ikke min feil at hun har ikke gitt informasjon/beskjed til meg om dette.

Jeg anbefaler til dere alle: ikke ha henne som en lege. Finn en annen, værsåsnill. Hun er bare en dritt...... Dere kommer til å angre om dere får henne som en lege, tro meg.