Maja Husa Jakobsen

Legene på Sinsen

2005

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Maja Husa Jakobsen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maja Husa Jakobsen

Lite forståelsesfull

Jeg tenker denne legen mangler mye på å vise forståelse og empati for det man strever med. Det har ikke vært noe hyggelig opplevelse å ha henne som fastlege. Alt skal gå fort og to ganger har jeg ventet opp mot en time for å komme inn. Det virker som hun er lite sensitiv og reflektert i hva mine behov som pasient er.

Virker lite interessert

Hun virker lite interessert og gir lite av seg selv-spør lite om pasienten og sier ofte at hun ikke vet-uten å prøve å finne ut

Verste legen jeg har hatt i livet mitt.

Jeg er ei døv jente og har vært hos henne 3 ganger. De 3 gangene var ikke et hyggelig møte med henne. Hun viste meg ikke hva hun har skrevet i journalen.

Hun har bestilt en time hos fyiso til meg uten at jeg vet om dette. Også jeg måtte betale 700 kr for dette, bare fordi jeg har ikke møtt opp til denne timen. Det er ikke min feil at hun har ikke gitt informasjon/beskjed til meg om dette.

Jeg anbefaler til dere alle: ikke ha henne som en lege. Finn en annen, værsåsnill. Hun er bare en dritt...... Dere kommer til å angre om dere får henne som en lege, tro meg.

mistenksom

Er ganske vanlig lege. Virker imidlertid veldig mistroisk, som jo er litt rart og ganske ubehagelig når en er der for å få hjelp.

Nektet bl.a. å vise meg hva hun skrev i journalen. Da lurer en jo på hva i all verden som skrives der.

Lite tilstede

Jeg er veldig enig i de andre beskrivelsene her. Maja fremstår som en kompetent lege, men følelsen av å bli møtt og sett på en ordentlig måte har uteblitt. I løpet av de tre årene jeg har hatt henne som fastlege, så har jeg hatt flere møter med vikarer enn henne. Å si at jeg har hatt en fast lege er derfor en stor overdrivelse.