Maja Husa Jakobsen

Autorisasjon (2005)

Maja Husa Jakobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maja Husa Jakobsen

Skuffet over ivaretakelse av pasient

Lite empatisk og varm fastlege. Man føler seg ikke sett som pasient. Opplever også å ikke bli tatt på alvor. Har selv også erfart og opplevd å få skrevet ut resepter på medikamenter tilhørende diagnoser jeg ikke kjenner meg igjen i, som en enkelt utvei på et mer omfattende problem/utredning. Legen virker lei av jobben sin, aldri et smil å få og er sjeldent på humør. Ordentlig dårlig kvalitet på tjenestene hun leverer. Bytter uten tvil. Ønsker ikke stå oppført på legelisten til en lege man ikke fører seg ivaretatt hos. Anbefales ikke!

Arrogant lege

Under konsultasjon arrogant og nedlatende. Får deg til å føle deg mindreverdig og hun viser liten empati.Følger ikke opp det som blir sagt og gjort fra forrige konsultasjon

4 minuter besök

Jeg ønsker å dele min skuffende opplevelse med legen Maja Husa Jakobsen. Jeg bestilte en akutt time og møtte opp til avtalt tid, men måtte vente i 20 minutter før jeg ble kalt inn. Til min frustrasjon, ble jeg ikke hjulpet i det hele tatt da jeg forlot kontoret bare 4 minutter senere. Jeg følte meg ignorert og min akutte situasjon ble ikke tatt på alvor. Det er uakseptabelt å vente så lenge for så å ikke få hjelp når man endelig får sin tur. Dessverre kan jeg ikke anbefale denne legen basert på min erfaring hon ville gå hem det var grunden.

Lite imøtekommende og interessert

Gir et dårlig førsteinntrykk. Første gang jeg er der i dag, men hun spør ikke noe om tidligere sykdomshistorie, om jeg har flere spørsmål eller noe annet som kan være av interesse. Svært lite blikkontakt. Sitter bare på pc. Går mot døren og skal slippe meg ut før hun i det hele tatt spør om det er noe mer eller om jeg har spørsmål.

Meget bra innyrykk

Hei.
Etter fler års befatning og kjennskap til denne legen, så kan jeg bare si at hun er en kjempeflink, kunnskapsrik og human lege!
Kunne ikke fått noen bedre.👍🏼😊

G.W.