Robin Jareg

Autorisasjon (2002)

Robin Jareg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

Aldri opplevd bedre fastlege

Robin bryr seg oppriktig om pasientene sine, går grundig til verks og har tydelig bred erfaring og kompetanse. Han er også ekstremt dyktig med barn, og sønnen min er rask med å si han "vil til legen" når han er syk eller skader seg (stort som smått). Jeg har aldri hatt en så god fastlege før, og skal aldri bytte. Det trengs flere som Robin.

Kunnskapsrik og hyggelig lege

Jeg har vært pasient hos Jareg i mange år. Han lytter, er dyktig og henviser videre ved behov. Han er kunnskapsrik, hyggelig og har god humor. Han følger opp prøvesvar, sender melding eller ringer. Anbefales på det varmeste.

Skilled, empathetic, and trustworthy

I have had Robin as GP for a few years now, and still after each conversation or visit, I am so impressed about how empathetic, thorough, and caring he is. He is evidently very knowledgeable, and I do feel that I am in safe hands with whatever health issues that may come up. It is very comfortable to talk to him, because he transmits the feeling that he listens and deeply cares.

Trygg, tilstede och effektiv

Har haft Robin som fastlege i över 10 år. All min dialog och kontakt har varit över genomsnittet bra, super nöjd! Han ser ditt problem, tar det på allvar, och följer alltid upp.

Empatisk, grundig og kunnskapsrik

Jareg har vært min fastlege i 15 år. Vil ikke bytte selv om jeg har flyttet fra Oslo. Han lytter fordomsfritt og så lenge det trengs. Han har stått solid ved min side i vanskelig jobbsituasjon og lyttet til mindre plager. En bunnsolid fastlege.