Robin Jareg

Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Robin Jareg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

Den beste legen jeg har hatt.

Robin Jareg er en veldig dyktig og veldig grundig lege. Han tar seg alltid tid, lytter nøye før han svarer og tar det du sier alvorlig. Henviser alltid videre dersom behov eller han ikke føler han kan hjelpe deg der og da. Ringer hjem og følger opp! En utrolig service! Kan virkelig anbefales. Han jobber faglig og man kan stole på ham. Jeg anbefaler dr. Jareg sterkt!

Seriøs, dyktig og imøtekommende.

Tar seg god tid. Følger alltid opp det han lover. En lege jeg kan stole 100% på. I tillegg veldig behagelig.

Veldig skuffet

Har vært pasient over flere år med ca. 5-6 besøk. Det som er typisk er at han har ikke tid til å høre på meg, Føler meg som en plage for ham. Han viser lite empati og vil bare ha deg fortest mulig ut av kontoret.

Du vil ha Robin som fastelegen din

- Proff
- Lytter til deg
- Forståelsesfull og løsningsorientert
- Morsom og god

Robin er en fantastisk lege. Han tar deg på alvor og er flink og kunnskapsrik.

Den beste legen jeg har hatt

Han er veldig flink, lytter til deg og er utrolig kunnskapsrik!

Jareg er den grundigste legen jeg har vært hos. Tar seg alltid tid, lytter nøye før han svarer og tar det du sier alvorlig. Sender videre dersom behov eller han ikke føler han kan hjelpe deg der og da. Ringer hjem og følger opp! En utrolig service! Kan virkelig anbefales.

Den beste legen.

Dr. Jareg er veldig dyktig lege. Han har undersøkt mine plager nøye og har lyttet på meg. Man ser at han jobber faglig og man kan stole på ham. Jeg anbefaler dr. Jareg sterk!

Bra

Han setter alltid dine ønsker høyt og er flink til å henvise. Anbefales

Veldig flink

Robin er faglig dyktig og god på personlig kontakt. Han er flink til å henvise hvis det er nødvendig.

Anbefales!

Lyttende, kunnskapsrik og engasjert

Dr. Jareg er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Jeg har vært der ifm svangerskap og mange små problemer. Han har alltid lyttet godt, spurt mange spm, og setter alltid dine ønsker høyt. Han er utrolig kunnskapsrik, med en god evne til å forklare ting. Veldig hyggelig og imøtekommende.

Effektiv og proffesjonell lege

Da jeg var hos Robin fikk jeg raskt et inntrykk av at han visste hva han drev med og var ute etter å hjelpe meg på en proffesjonell måte. Min henvendelse var ikke av den alvorlige sorten så jeg forventet heller ikke at det skulle en vanskelig henvendelse for en lege, men jeg fikk den hjelpen jeg trengte, raskt og effektivt. Jeg har ingenting å utsette på denne legen.

Dyktig lege

Jareg er en utrolig flink lege som tar seg tid og lytter. Man føler at han bryr seg og at han liker det han gjør. Veldig enkel å snakke med og føler ikke at det blir noen tiltak å dra til han dersom det er noe. Anbefales på det sterkeste.

Følte meg veldig godt ivaretatt av legen

Hadde vært inne og tatt mange prøver etter å ha slitt med et virus en stund. Da legen ringte hjem til meg en kveld, trodde jeg at enden var nær, men han ville bare si at prøvene var helt fine, og han lurte på om jeg følte meg bedre eller om jeg burde komme innom og ta noen flere prøver. Hadde aldri opplevd at en lege tok kontakt selv om prøvene var fine. Følte meg godt ivaretatt.

Dyktig lege

Meget dyktig lege som har pasienten i fokus. Behagelig og imøtekommende, tar seg god tid. Følger opp nøye.

Meget godt fornøyd

tilgjengelig-hyggelig-flink og godt orientert - ser helheten

Lyttende lege

Betydningsfullt å bl hørt hos legen. Jareg lytter og oppfatter hva pasienten kommer med.

Den beste legen i byen!

Beste legen jeg har vært hos. Kan anbefales på sterkeste.