Robin Jareg

Harbitzalléen Legesenter A/S

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Harbitzalléen Legesenter A/S Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo
Robin Jareg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

Anbefales ikke.

Jareg prøver å løse ting som han har ikke nok kunskap for selv og veldig sjelden skriver henvisningen til spesialister.
Føler at han ikke lytter og undervurderer meg, tar ikke i mot anbefalinger fra pasienter og kommer med løsninger for sent i prosessen.
Jeg kjenner meg selv bedre enn ingen og setter pris på at mine opplevelser tas på alvor.

Rolig type

Første gang jeg var hos ham lurte jeg på hvor engasjert han var i faget sitt. Der tok jeg jammen feil. Opplever ham nå som både interessert og profesjonell. Jeg får svar på det jeg lurer på. Prøvesvar og annet formidles raskt til meg.
Forrige fastlege var veldig stresset (men flink nok). Med Jareg slapper jeg mer av. Han er rolig og imøtekommende og har til og med litt glimt i øyet. Anbefales.

“ En fastlege som kan lytte”

Jareg er en lege som uoppfordret ( det er det jeg føler) tar ansvar for sine pasienter.
Jeg føler meg trygg etter en konsultasjon hos Jareg.
Han er en lege som lytter til sin pasienter og følger opp videre behandling og utredning dersom det er nødvendig. Dessuten ringer han og gir opplysninger om resultater av prøver, hvilket føles betryggende og avstressende for meg som pasient.
Jeg er heldig som har en fastlege som han, den beste jeg har hatt til nå.😍 Han kan anbefales

Grundig

Meget god erfaring med lege og legesenter. Grundighet og høy profesjonalitet. Rutine for tilbakemeldinger på prøveresultater etter time er betryggende. Dette var ikke praksis hos forrige fastlege ved negative (gode) resultater.

Grundig og tillitsskapende

Jareg er en meget grundig og kompetent lege. Tar dine problemer på alvor samtidig som han er effektiv. Om det er noe han kan bli bedre på så er det kanskje øyekontakt med sine pasienter og å ta seg noe mer tid på det personlige plan. Men personlig liker jeg han godt for hans grundighet og effektivitet.