Robin Jareg

Autorisasjon (2002)

Robin Jareg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

Veldig flink i jobben sin og utrolig imøtekommende!

Jeg har hatt Robin som lege flere år nå. Har hatt så mange dårlige leger før det, og endelig fant jeg han. Han lytter til meg og får ting å skje raskt. Han behandler meg som et medmenneske. Jeg har eksempel hatt migrene siden jeg var 8 år, og slitt med flere migrene attacker i måned en periode. Han henviste meg da til en nevrolog og fikk tid på en uke! (har hørt at det er flere som venter flere måneder på tid!).

Han bryr seg og ser deg ikke bare som "en av hundre pasienter". Anbefalles sterkt!

Profesjonell og imøtekommende

Uten tvil den beste legen jeg har hatt, tar seg tid til å lytte, og gir den beste behandling, og henvisning videre når det er nødvendig. Er blitt familielegen vår, både kona og datteren er veldig fornøyde.

Imøtekommende men uinteressert

Svært trivelig lege, som tar deg imot når han har ledig tid (om 3-4 uker). Lytter, og kommer med mer eller mindre gode råd. Ting tar veldig lang tid, så man må være veldig standhaftig før noe skjer.

Uholdbar lang ventetid på time.

Anbefales ikke.

Jareg prøver å løse ting som han har ikke nok kunskap for selv og veldig sjelden skriver henvisningen til spesialister.
Føler at han ikke lytter og undervurderer meg, tar ikke i mot anbefalinger fra pasienter og kommer med løsninger for sent i prosessen.
Jeg kjenner meg selv bedre enn ingen og setter pris på at mine opplevelser tas på alvor.

Rolig type

Første gang jeg var hos ham lurte jeg på hvor engasjert han var i faget sitt. Der tok jeg jammen feil. Opplever ham nå som både interessert og profesjonell. Jeg får svar på det jeg lurer på. Prøvesvar og annet formidles raskt til meg.
Forrige fastlege var veldig stresset (men flink nok). Med Jareg slapper jeg mer av. Han er rolig og imøtekommende og har til og med litt glimt i øyet. Anbefales.