Terje Johansen

Autorisasjon (1991)

Terje Johansen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Johansen

Fantastisk mann og lege!

Jeg er utrolig heldig, og glad, for å ha Terje som min fastlege. Ikke bare er han flink til å lytte og hjelpe, han sprer også glede/positivitet (humoristisk når det passer seg). Dyktig mann! Han er kanskje litt stresset til tider, noe som gjør meg litt stresset.

Verdens beste Lege!!!!!

Selv om jeg bor på holmen (uten bil) bytter jeg aldri. Terje har kanskje litt lite tid, men det er jo ikke rart når alle vil ha tiden hans. :-)

Garantert beste og hyggeligste legen i Oslo og omegn

Terje er en fantastisk fastlege og jeg har anbefalt ham til alle mine venner. Han er oppmerksom, sympatisk og svært tillitsvekkende, og har ikke minst forståelse for evt fobier i forbindelse med legebesøk (jeg har fullstendig angst for å ta halsprøver blant annet.) Har i tillegg alltid opplevd å få time på dagen om jeg har hatt behov for det.

Grundig og hyggelig lege

Alltid hyggelig
Grundig
Tar en på alvor
lett humør og lett og snakke med
Tillitsevekkende
Litt vimsete, og må noenganger minnes på om ting.

Dyktig og hyggelig lege

Har gått til Terje tilsammen 7 år. Hadde et opphold på et par år da jeg flyttet til en annen bydel. Valgte likevel å komme tilbake til han. Reiser nå langt for å komme til Iladalen. Men helt klart verdt det. Terje er både dyktig og hyggelig. Han tar seg tid og lytter. Har hatt mange sykdomsutfordringerbåde fysisk og psykisk , noe han har taklet på beste måte. Det er lett å prate med han og ta opp vanskelige temaer. Han tar meg på alvor. Kan trygt anbefale Terje:) legesekretærenepå kontoret får også av meg beste skussmål.