Kim Inge Kaltenborn

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Kim Inge Kaltenborn er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

No nonsense-lege

Faglig dyktig,direkte tale med empati.
Kaltenborn inngir tillit fra første stund.Innsiktsfull og oppdatert,hva gjelder henvisning til andre helseinstitusjoner.Lokallege med Oslobakgrunn.

En lege jeg stoler på!

Jeg har gått til Kaltenborn i mange år og har alltid vært veldig fornøyd. Han lytter og han gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den behandlingen jeg trenger og føle meg trygg.
Det kan ta tid å få time i der typiske i fluensa -perioder, men legesenteret ordner alltid opp en annen lege i tilfeller hvor jeg ikke kan vente lenge. Anbefales!

Veldig bra på å kommunisere med pasienten og viderehenvise ved behov

Jeg har hatt Kaltenborn som fastlege i ti år og på alle mulige måter vært fornøyd. Kan anbefales alle!

Kan ikke få fullrost han.

Han er blid og hyggelig, har tid til deg. Er lett å snakke med å komme med det du har på hjertet. Vi kan spøke og le litt. Trivelig lege.

Varierende

Jeg har tidligere gitt full poengsum for denne legen. Jeg har også stilt meg ganske uforstående til alle som har vært kritiske, i forhold til at han ikke er en lege, hvis du får alvorlige problemer.

Jeg opplevde at han var en flott fastlege, så lenge man har enkle problemer og man kan behandles enkelt. Men, da jeg kom med en god del mer kompleks problemstilling, merket jeg at det var ingen støtte å få overhodet.

Jeg anbefaler han til alle som ikke går til lege med noen vanskelige problemer - for alle andre, er min erfaring at det finnes mange bedre fastleger. Dette merket ikke jeg, før det var for sent. Det er forøvrig lang ventetid på både bestilling av timer og hvor tilgjengelig han er.