Kim Inge Kaltenborn

Autorisasjon (1990)

Kim Inge Kaltenborn er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

trygg og kunnskapsrik

Kim Kaltenborn har vært min lege i 15 år. Jeg har legeskrekk og har knapt vært sykemeldt, og ikke vært hos legen uten at jeg må. Hver gang har han vist en nesten skremmende evne til å treffe blink. Det siste er at han fant en kreftsvulst (sjelden type kreft) som ikke den mest avanserte teknologi kan lokalisere foreløpig. Den fant han med en gang jeg kom til ham - med bare fingrene - og spesialistene på Rikshospitalet spurte hvordan dette kunne bli oppdaget. Så ekspederte han meg gjennom systemet så raskt som det kan gjøres.
Resepsjonen er glimrende og betjeningen svært behjelpelig.

En trygg, kunnskapsrik og ærlig fastlege

Kim er nysgjerrig, lyttende, gir gode og ærlige råd og tar seg tid til nøye undersøkelser. Han er lett å prate med og stresser ikke på tid. Han er også svært flink med barn og hele vår lille familie har nå byttet til ham som fastlege. Jeg er utrolig takknemlig for å ha «funnet» Kim, og jeg kan ikke få fullrost ham nok.

Lite empati og tid

Jeg føler at fastlegen min alltid er stresset og krass og har dårlig tid. Jeg må vente opp til en time men får gjerne bare 5-10 minutter til å forklare. Jeg forklarte om flere plager og bekymringer men han undersøkte ikke en gang og sa han hadde det travelt. Han skrev bare på pc-en og bestilte blodprøver. Jeg leter etter ny fastlege da jeg føler jeg møter liten forståelse.

Alltid lyttende og empatisk

Gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger. Jeg er kjempeglad for at jeg har fått Kim Kaltenborn som min fastlege.

No nonsense-lege

Faglig dyktig,direkte tale med empati.
Kaltenborn inngir tillit fra første stund.Innsiktsfull og oppdatert,hva gjelder henvisning til andre helseinstitusjoner.Lokallege med Oslobakgrunn.