Kim Inge Kaltenborn

Legene i Grønlandsleiret
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Kim Inge Kaltenborn er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

Avvisende. Tror ikke på deg.

Fikk et veldig godt førsteinntrykk, men svært skuffende behandling. Hadde han som lege i flere år før jeg endelig byttet. Nektet å la meg ta blodprøve fordi jeg var «en sunn og frisk gutt», og at «hvis man leter etter mangler, så finner man de.» Var generelt svært avvisende og viste liten tiltro til mine forklaringer de få gangene jeg var der. Jeg liker ikke å gi dårlige anmeldelser, men synes det er viktig at folk har så mye informasjon som mulig når de skal velge lege.

trygg og kunnskapsrik

Kim Kaltenborn har vært min lege i 15 år. Jeg har legeskrekk og har knapt vært sykemeldt, og ikke vært hos legen uten at jeg må. Hver gang har han vist en nesten skremmende evne til å treffe blink. Det siste er at han fant en kreftsvulst (sjelden type kreft) som ikke den mest avanserte teknologi kan lokalisere foreløpig. Den fant han med en gang jeg kom til ham - med bare fingrene - og spesialistene på Rikshospitalet spurte hvordan dette kunne bli oppdaget. Så ekspederte han meg gjennom systemet så raskt som det kan gjøres.
Resepsjonen er glimrende og betjeningen svært behjelpelig.

En trygg, kunnskapsrik og ærlig fastlege

Kim er nysgjerrig, lyttende, gir gode og ærlige råd og tar seg tid til nøye undersøkelser. Han er lett å prate med og stresser ikke på tid. Han er også svært flink med barn og hele vår lille familie har nå byttet til ham som fastlege. Jeg er utrolig takknemlig for å ha «funnet» Kim, og jeg kan ikke få fullrost ham nok.

Lite empati og tid

Jeg føler at fastlegen min alltid er stresset og krass og har dårlig tid. Jeg må vente opp til en time men får gjerne bare 5-10 minutter til å forklare. Jeg forklarte om flere plager og bekymringer men han undersøkte ikke en gang og sa han hadde det travelt. Han skrev bare på pc-en og bestilte blodprøver. Jeg leter etter ny fastlege da jeg føler jeg møter liten forståelse.

Alltid lyttende og empatisk

Gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger. Jeg er kjempeglad for at jeg har fått Kim Kaltenborn som min fastlege.