Kim Inge Kaltenborn

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Tlf: 23 00 29 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kim Inge Kaltenborn er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

En trygg, kunnskapsrik og ærlig fastlege

Kim er nysgjerrig, lyttende, gir gode og ærlige råd og tar seg tid til nøye undersøkelser. Han er lett å prate med og stresser ikke på tid. Han er også svært flink med barn og hele vår lille familie har nå byttet til ham som fastlege. Jeg er utrolig takknemlig for å ha «funnet» Kim, og jeg kan ikke få fullrost ham nok.

Lite empati og tid

Jeg føler at fastlegen min alltid er stresset og krass og har dårlig tid. Jeg må vente opp til en time men får gjerne bare 5-10 minutter til å forklare. Jeg forklarte om flere plager og bekymringer men han undersøkte ikke en gang og sa han hadde det travelt. Han skrev bare på pc-en og bestilte blodprøver. Jeg leter etter ny fastlege da jeg føler jeg møter liten forståelse.

Alltid lyttende og empatisk

Gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger. Jeg er kjempeglad for at jeg har fått Kim Kaltenborn som min fastlege.

No nonsense-lege

Faglig dyktig,direkte tale med empati.
Kaltenborn inngir tillit fra første stund.Innsiktsfull og oppdatert,hva gjelder henvisning til andre helseinstitusjoner.Lokallege med Oslobakgrunn.

En lege jeg stoler på!

Jeg har gått til Kaltenborn i mange år og har alltid vært veldig fornøyd. Han lytter og han gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den behandlingen jeg trenger og føle meg trygg.
Det kan ta tid å få time i der typiske i fluensa -perioder, men legesenteret ordner alltid opp en annen lege i tilfeller hvor jeg ikke kan vente lenge. Anbefales!