Kim Inge Kaltenborn

Autorisasjon (1990)

Kim Inge Kaltenborn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

En lege jeg stoler på!

Jeg har gått til Kaltenborn i mange år og har alltid vært veldig fornøyd. Han lytter og han gjør alltid sitt beste for at jeg skal få den behandlingen jeg trenger og føle meg trygg.
Det kan ta tid å få time i der typiske i fluensa -perioder, men legesenteret ordner alltid opp en annen lege i tilfeller hvor jeg ikke kan vente lenge. Anbefales!

Veldig bra på å kommunisere med pasienten og viderehenvise ved behov

Jeg har hatt Kaltenborn som fastlege i ti år og på alle mulige måter vært fornøyd. Kan anbefales alle!

Kan ikke få fullrost han.

Han er blid og hyggelig, har tid til deg. Er lett å snakke med å komme med det du har på hjertet. Vi kan spøke og le litt. Trivelig lege.

Varierende

Jeg har tidligere gitt full poengsum for denne legen. Jeg har også stilt meg ganske uforstående til alle som har vært kritiske, i forhold til at han ikke er en lege, hvis du får alvorlige problemer.

Jeg opplevde at han var en flott fastlege, så lenge man har enkle problemer og man kan behandles enkelt. Men, da jeg kom med en god del mer kompleks problemstilling, merket jeg at det var ingen støtte å få overhodet.

Jeg anbefaler han til alle som ikke går til lege med noen vanskelige problemer - for alle andre, er min erfaring at det finnes mange bedre fastleger. Dette merket ikke jeg, før det var for sent. Det er forøvrig lang ventetid på både bestilling av timer og hvor tilgjengelig han er.

Kompetent og trygg

Dr Kaltenborn har vært min families fastlege i over fem år, og selv om vi har flyttet og nå har noe reisevei, har vi valgt å beholde ham som fastlege.

Han har vært utrolig fleksibel og imøtekommende, og funnet løsninger som funker for en familie på fem som dessverre har hatt en del sykdom. Han har henvist til spesialist der det har vært hensiktsmessig, uten å overdrive. Han er kunnskapsrik, empatisk og oppriktig interessert - den beste fastlegen jeg har vært borti.