Kim Inge Kaltenborn

Autorisasjon (1990)

Kim Inge Kaltenborn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

Usympatisk, arrogant og frekk

Hadde meget ubehagelige opplevelser hos han. Ble sendt til spesialist, men de klarte ikke å stille noen sikker diagnose. Kaltenborn ble da irritert og frekk, lot det skinne igjennom at han ikke trodde på meg. Var arrogant og smilte spydig av mine beskrivelser av min helse. Følte at han gjorde narr av meg.

Ikke fornøyd

Jeg fikk anbefalt denne legen, og opplevde ham som faglig dyktig og sympatisk i begynnelsen.
Da jeg fikk et helseproblem og virkelig slet, var det som å møte en helt annen person. I en sårbar livssituasjon var det vanskelig å forholde seg til kjeftende og meget usympatisk fastlege.

God allmennlege

Erfaren og tillittsfull. Lytter og gir gode tilbakemeldlinger. Gode allmennkunskaper men ingen spesialist. Nøler da heller ikke med å sende deg til en spesialist, men OBS!! Han anbefaler privatpraktiserende leger som er ganske dyre. Har en praktisk betalingsautomat. Grei tilgjengelighet generelt og kontoret ordner rask time om det er behov, men det kan være hos en annen lege på kontoret.

Unik, empatisk og dyktig

En fantastisk lege, som tar pasienten på alvor. Flink med voksne og flink med barn. Anbefales på det sterkeste.

Tviholder på denne legen!

Kaltenborn er en faglig dyktig og omsorgsfull lege som bruker den tiden ting tar. Han er åpen og interessert i innspill, samtidig som han utviser faglig og personlig trygghet. Føler jeg blir tatt seriøst og godt fulgt opp. Han har evnen til å se ting i et helhetlig perspektiv. Til tross for at jeg har flyttet ut av bydelen beholder jeg denne legen så lenge jeg kan!