Kim Inge Kaltenborn

Legene i Grønlandsleiret
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Kim Inge Kaltenborn er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kim Inge Kaltenborn

Tviholder på denne legen!

Kaltenborn er en faglig dyktig og omsorgsfull lege som bruker den tiden ting tar. Han er åpen og interessert i innspill, samtidig som han utviser faglig og personlig trygghet. Føler jeg blir tatt seriøst og godt fulgt opp. Han har evnen til å se ting i et helhetlig perspektiv. Til tross for at jeg har flyttet ut av bydelen beholder jeg denne legen så lenge jeg kan!

Min fastlege

Tar seg god tid til pasienten, ringer hvis det er noe.
Lett å snakke med.

Den beste fastlege jag haft

Tar sig god tid att lyssna . Ser och bedömmer hela mig ( och tar även hänsyn till min familj ) i ett socialt och medicinskt samanhang. Mänsklig , kompetent och empatisk.

Ubehagelig pasienterfaring

Jeg og min familie brukte alle Kaltenborn. Jeg var godt fornøyd, og opplevde ham som en god lege. Da jeg en derimot fikk en forverring av en kronisk sykdom fikk vi store samarbeidsproblemer. Jeg opplevde at situasjonen min ikke ble tatt på alvor, bagatellisert og til tider latterliggjort. Kommunikasjonen skar seg, jeg forsøkte å ta dette opp men opplevde at situasjonen ble ytterligere ubehagelig og vanskeligere av dette. Samtidig med at jeg gikk fra å være et forholdsvis aktivt menneske til å bli sengeliggende ble det for mye å også ha en lege som jeg mer opplevde som motspiller enn medspiller. Pasientforholdet ble avsluttet.

Forståelsesfull og pragmatisk

Kaltenborn er en topp fyr. Han lytter, spør, foreskriver, anbefaler og ser helsen din i et større perspektiv.