Jorg Karlgård

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Jorg Karlgård er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jorg Karlgård

anbefales på det varmeste

Har hatt Jorg som fastlege siden 2001 og han har fulgt meg gjennom mange livsfaser. Kan anbefale han videre, han tar seg tid (og dermed også litt sen) men man føler seg alltid sett, og får ikke følelsen av at han titter på klokka underveis hvis du trenger litt tid. Han er empatisk, hører på hva du har å si, en morsom og avslappet type, men har også peiling på det han driver med. Kontoret er særdeles veldrevet og hjelper til med mye, og det er aldri vanskelig å få seg en akutt time hvis man trenger det. De er også veldig fleksible mtp. blodprøvetakning og alt annet.
Dessverre har Jorg vært borte en stund nå men det blir hyggelig å få han snart tilbake.

har også vært innom hans nåværende vikar, Iranmanesh, og han har jeg også god erfaring med.

Et par år forsøkte jeg et legesenter et annet sted i byen men det fremstod rotete og alt var veldig rigid, og det føltes godt å bytte tibake til Brynsenglegene til tross for at jeg bor et stykke unna.

En fantastisk lege

Jorg Karlgård var min første fastlege. Valgte han den gang jeg jobbet i hjemmesykepleien i området. Han ble godt likt av pasientene. En veldig dyktig faglig sett, sympatisk og hyggelig lege. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Det ble etterhvert for mange vikarer da Karlgård ikke var på jobb, og som ikke kan sammenlignes med Han. Derfor byttet jeg fastlege, men mange fastleger har endel å lære av dr. Karlgård.

Dyktig lege.

Var veldig fornøyd med Dr. Karlgård som lege. Rolig, imøtekommende og jeg følte meg alltid sett som pasient.

Jeg var også fornøyd med Dr. Sørung som vikar. Hadde en runde med psykiske utfordringer, hvor han fungerte som en god samtalepartner, og hvor vi sammen la planer framover for meg. Han var hele tiden opptatt av at jeg skulle ha kontroll over egen situasjon.

Sist jeg var innom var jeg hos Dr. Irmanesh. Dessverre en svært dårlig opplevelse for min del. For det første fokuserte han på noe annet enn problemstillingen jeg var innom med, og for det andre gav han uttrykk for at problemstillingen min var lite interessant. Han var mer opptatt av å se på klokken enn meg.

Nå har jeg byttet lege, noe jeg syns er dumt fordi jeg har vært veldig fornøyd med Dr. Karlgård og Brynsenglegene over flere år. Jeg håper Dr. Karlgård kommer tilbake når han er klar for det, jeg vil ikke se bort i fra st jeg bytter tilbake da.

Vikar er lite hjelpsom

Denne vurdering av Nils Petter Sørung og ikke Karlgård, som er borte på ubestemt tid. Vikar Sørung oppleves som lite hjelpsom og mer opptatt av egne tanker om hva som er riktig en pasientenes behov. Oppleves som en arrogant og uerfaren ung mann. Vikar bør fokusere mer på pasientenes behov.

Dyktig og rolig lege

Etter anbefalinger fikk jeg tips om å skaffe meg fastlege hos Brynsenglegene. Har aldri angret på valget.
Jorg Karlgård-og nå hans vikar doktor Sørung-gir meg trygghet som pasient og jeg gir min beste anbefaling.
Laboratoriet, telefon og sekretærer er hyggelige og imøtekommende-alltid.