Jorg Karlgård

Autorisasjon (1995)

Jorg Karlgård er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jorg Karlgård

Savner han.

Kan ikke si hvor mye jeg savner han. Det er ingen lege som når han til anklene. Trygg og god lege. Viser stor forståelse, empatisk tar seg alltid god tid. Har hatt Karlgård som fastlege siden 2004. Aldri møtt makan til lege, håper han kommer fort tilbake så fort som mulig. Vikarleger er ikke alltid like vellykket.

Dyktig fastlege

Åpen og tillitsfull dialog om psykosomatiske problemstillinger og god oppfølging om alt. Føler meg i trygge og støttende hender.

Flott lege..

Veldig flink og hyggelig, tar seg alltid tid til deg, og tar deg alltid på alvor.

Føler at han faktisk bryr seg.

Litt ofte jeg får vikar isteden når jeg bestiller time, eller ber om ny resept. Men han er verdt det.

Dyktig lege

Han er er blid, imøtekommende og har mye kunnskap, er lyttende og avslappet, tar seg alltid god tid til pasienten og har godt humør :)

anbefales på det varmeste

Har hatt Jorg som fastlege siden 2001 og han har fulgt meg gjennom mange livsfaser. Kan anbefale han videre, han tar seg tid (og dermed også litt sen) men man føler seg alltid sett, og får ikke følelsen av at han titter på klokka underveis hvis du trenger litt tid. Han er empatisk, hører på hva du har å si, en morsom og avslappet type, men har også peiling på det han driver med. Kontoret er særdeles veldrevet og hjelper til med mye, og det er aldri vanskelig å få seg en akutt time hvis man trenger det. De er også veldig fleksible mtp. blodprøvetakning og alt annet.
Dessverre har Jorg vært borte en stund nå men det blir hyggelig å få han snart tilbake.

har også vært innom hans nåværende vikar, Iranmanesh, og han har jeg også god erfaring med.

Et par år forsøkte jeg et legesenter et annet sted i byen men det fremstod rotete og alt var veldig rigid, og det føltes godt å bytte tibake til Brynsenglegene til tross for at jeg bor et stykke unna.