Jorg Karlgård

Brynsenglegene AS Mann, 53 år

Autorisert1995
Ledige plasser 18 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Jorg Karlgård er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jorg Karlgård

En fantastisk lege

Jorg Karlgård var min første fastlege. Valgte han den gang jeg jobbet i hjemmesykepleien i området. Han ble godt likt av pasientene. En veldig dyktig faglig sett, sympatisk og hyggelig lege. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Det ble etterhvert for mange vikarer da Karlgård ikke var på jobb, og som ikke kan sammenlignes med Han. Derfor byttet jeg fastlege, men mange fastleger har endel å lære av dr. Karlgård.

Dyktig lege.

Var veldig fornøyd med Dr. Karlgård som lege. Rolig, imøtekommende og jeg følte meg alltid sett som pasient.

Jeg var også fornøyd med Dr. Sørung som vikar. Hadde en runde med psykiske utfordringer, hvor han fungerte som en god samtalepartner, og hvor vi sammen la planer framover for meg. Han var hele tiden opptatt av at jeg skulle ha kontroll over egen situasjon.

Sist jeg var innom var jeg hos Dr. Irmanesh. Dessverre en svært dårlig opplevelse for min del. For det første fokuserte han på noe annet enn problemstillingen jeg var innom med, og for det andre gav han uttrykk for at problemstillingen min var lite interessant. Han var mer opptatt av å se på klokken enn meg.

Nå har jeg byttet lege, noe jeg syns er dumt fordi jeg har vært veldig fornøyd med Dr. Karlgård og Brynsenglegene over flere år. Jeg håper Dr. Karlgård kommer tilbake når han er klar for det, jeg vil ikke se bort i fra st jeg bytter tilbake da.

Vikar er lite hjelpsom

Denne vurdering av Nils Petter Sørung og ikke Karlgård, som er borte på ubestemt tid. Vikar Sørung oppleves som lite hjelpsom og mer opptatt av egne tanker om hva som er riktig en pasientenes behov. Oppleves som en arrogant og uerfaren ung mann. Vikar bør fokusere mer på pasientenes behov.

Dyktig og rolig lege

Etter anbefalinger fikk jeg tips om å skaffe meg fastlege hos Brynsenglegene. Har aldri angret på valget.
Jorg Karlgård-og nå hans vikar doktor Sørung-gir meg trygghet som pasient og jeg gir min beste anbefaling.
Laboratoriet, telefon og sekretærer er hyggelige og imøtekommende-alltid.

En ubeskrivelig dyktig og flink lege!

Jeg kan med hånden på hjertet si at Karlgård er et sjeldent funn hva angår dyktige leger! Han har en unik evne til å se deg, lytte, og ta dine problemer på alvor. Han kan være litt forsinka til tider, men du får den tiden du trenger hos han. Han er flink til å henvise videre, hvis det er behov for det. Han har en tilnærmingsmåte jeg aldri har opplevd maken til, og er flink til å bruke humor der det passer seg. Jeg har kun gode erfaringer med Karlgård som fastlege, og håper ikke det er lenge til han er tilbake. Anbefales på det varmeste.