Jorg Karlgård

Autorisasjon (1995)

Jorg Karlgård er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jorg Karlgård

Dyktig og rolig lege

Etter anbefalinger fikk jeg tips om å skaffe meg fastlege hos Brynsenglegene. Har aldri angret på valget.
Jorg Karlgård-og nå hans vikar doktor Sørung-gir meg trygghet som pasient og jeg gir min beste anbefaling.
Laboratoriet, telefon og sekretærer er hyggelige og imøtekommende-alltid.

En ubeskrivelig dyktig og flink lege!

Jeg kan med hånden på hjertet si at Karlgård er et sjeldent funn hva angår dyktige leger! Han har en unik evne til å se deg, lytte, og ta dine problemer på alvor. Han kan være litt forsinka til tider, men du får den tiden du trenger hos han. Han er flink til å henvise videre, hvis det er behov for det. Han har en tilnærmingsmåte jeg aldri har opplevd maken til, og er flink til å bruke humor der det passer seg. Jeg har kun gode erfaringer med Karlgård som fastlege, og håper ikke det er lenge til han er tilbake. Anbefales på det varmeste.

Her jobber det en håpløs Vikar

Vikaren som jobber for Dr. Karlgård har ikke den erfaring og komunikasjons evnen som Dr. Karlgård.
Jeg er så skuffet over denne vikaren at jeg nå vegrer meg mot å gå til til fast legen min.
Vurderer sterkt å finne en ny fast lege, dette til tross for at Dr. Karlgård har vert min lege i mange år og gitt meg mye hjelp.
Den samme hjelpen får jeg desverre ikke hos vikaren hans.
En Arogant overfladidisk kald person.

Den beste legen jeg kan huske å ha møtt

Han tar pasienten på alvor og tar seg god tid, meget god tid om nødvendig.
Empatisk og intelligent..kunnskapsrik og generøs.
Anbefales på det varmeste..

Verdens beste lege.

Jorg Karlgård må være den beste legen i verden. Har vært innom en del leger på Div sykehus men finner ingen som han.
Empati, omsorg, grundig, seriøs og morsom. Man blir tatt på alvor når man kommer til han. Anbefaler han på det varmeste. Han hjalp meg og familien min igjennom en vanskelig tid som jeg er han utrolig takknemlig for :)
Ingen over, ingen ved siden.