Jorg Karlgård

Autorisasjon (1995)

Jorg Karlgård er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jorg Karlgård

Best

Jeg er blant de utrolig heldige som har hatt Jorg som fastlege. Flink å lytte og ikke minst tolke hva en pasient trenger. Imøtekommende og lett å snakke med. Føler at jeg blir tatt på alvor og alltid får hjelp hos Jorg.

Legen jeg skulle ønske jeg kunne flytte med meg...

Jeg opplever fastlegen min som en gave. Jorg skulle jeg gjerne pakka med i kofferten sammen med resten av flyttelasset, for jeg har liten tro på at jeg finner en ny lege som har de samme kvaliteter. Lun humor, innsikt, formidlingsevne, kunnskap (som virker å være oppdatert), personlig (aldri privat) og tilstede. Dere er heldig som får denne mannen som fastlege. Han fortjerer ros for jobben han gjør. Min dypeste takknemlighet for måten jeg har blitt møtt på, forstått, behandlet og rådet.

En meget dyktig lege

Lyttende, grundig og imøtekommende. Mitt inntrykk er at han er faglig sterk og nøye. Følger alltid opp som han lover. Han er lett å kommunisere med og man kan alltid komme med de spørsmål man har. Viser aldri noen form for utålmodighet selv om han skulle være forsinket. En fastlege som gjerne anbefales.

Dyktig, men

Flink til lytte, men kan lett bagatellisere plager som pasienten i utgangspunktet mener bør få mer oppmerksomhet og oppfølging. Har i perioder benyttet private legesentre for å få bedre oppfølging.

En fantastisk lege med stort hjerte for pasienten.

Unik, empatisk, morsom, kunnskapsrik, god lytter, kreativ, gir seg ikke - gjør det han kan og litt til for å finne svar. Følger tett opp sine pasienter, gir deg den tiden du trenger, lett å komme i kontakt med - rask time, ringer deg opp ved telefonkontakt samme dag. Han er legen med det store hjertet for deg som pasient. Hele legesenteret har samme holdning, de følger opp hverandres pasienter ved ferier mm, flotte legesekretærer som møter deg positivt både på telefon og personlig. Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så varm, dyktig og flott fastlege.