Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

1 person

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Travel

Har hatt dr Kaur i noen år og prøvd å gi henne flere sjangser. I det siste har jeg dessverre betalt for å gå til privat lege fordi jeg har null tiltro til at hun skal ta meg på alvor eller hjelpe. Har forståelse for at hun er travel og mye å gjøre, men jeg forventer fremdeles å få min tid. Blir alltid hastet ut av kontoret etter 5 minutter. Får ikke tilbake prøvesvar og hun gir ikke oppfølging ved bruk av nye medisiner. Måtte ha tre timer for samme ting til min sønn før det ble henvisning til spesialist. Også blitt bedt om å prøve ulike «kjerringråd».

Medmenneskelig og effektiv

Jeg opplever å bli sett og hjulpet til det beste for meg. En dyktig og rask fastlege.
Jeg har alltid fått time i nokså nær framtid eller samme dag når jeg har hatt behov for hastetime.

Lytter og hjelper deg

Lytter, og har det ikke travelt. Henviser til spesialist ved behov. Tar problemer på alvor, og er fin å snakke med. Legekontoret bør få en bedre nettside.

Travel og uinteressert

Legen har det alltid veldig travelt og stiller lite spørsmål. En gjennomsnittlig legetime varte i 7-8 minutter.
Jobber korte dager, så veldig vanskelig å få time.
Utrolig vanskelig å komme gjennom på telefon til sentralbordet. Sist gang jeg forsøkte ga jeg opp etter 2 timer.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har gått til Navneet siden sommeren 2018, og har vært veldig fornøyd med henne som lege. Hun lytter til meg, og nøler ikke med å henvise videre når hun ikke har kunnskap på et område. Jeg sliter med kronisk spenningshodepine og migrene, og hun har hjulpet meg mer enn noen annen lege ila mine 29 år, med henvisninger, ulike medisiner og sykemeldinger. Hun ordnet også rask psykologhjelp til meg da jeg trengte dette - gull verdt.

Noen dager er hun litt kort og travel, som andre beskriver, men stort sett er Navneet en trygg lege, som jeg føler meg sett og støttet av. Eneste grunn til at jeg bytter lege nå er fordi jeg flyttet ut av Oslo for et år siden, og jeg bør ha en lege i nærheten for sønnen min som straks blir født.