Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

5 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Elendig

Efter & ha varit där med vår dotter på 2år finns det kun detta & si... Elendig dame som kun sitter bak pcn utan & göra undersökelser. Fräck i tonen, när man ringer för att få svar på frågor efter en time får man inte tala till punkt & hon lägger på telefonen.
Rekomenderar absolut inte!
Gick därifrån lika ovetandes som vi kom in.

Safe and professional

A very good and professional doctor.
listens to the patients patiently and tries to get to the crux of problem. We as a family had her for 4 years and every time it was just top of notch experience if it was kids or us as an adults. I wish to had her as our family doctor forever but have to move. A highly recommended doctor.

Handlekraftig og trygg.

Legen henviser deg til spesialist hvis det trengs, er god til å lytte.
Hun sender også E resepter uten at jeg må komme på legetime (på faste medisiner).

Dårlig kommunikasjon

Har hatt henne som fastlege i veldig mange år. Har følt at det aldri har vært noe god kommunikasjon mellom oss, som lege og pasient. Hun er altfor glad i skjermen sin, og ser nesten ikke på meg. Det er sjelden noe vennlig hilsen eller smil fra henne. Jeg mener at hun rett og slett behandler meg dårlig og at jeg er ved bry hver gang jeg er der. I en periode var jeg nedfor og forventet i det aller minste et godt møte med min lege for å få ut min frustrasjon angående det. Men dessverre møter jeg en veldig kald og usympatisk behandler. Som ikke en gang i den situasjonen klarte å forstå at det ble for mye for meg. Det var det som fikk begeret til å renne over, og endelig klarte jeg å ta valget om å bytte fastlege samme dagen. Jeg valgte første ledige bare for å komme bort fra henne forever.

Beste fastlegen

Min beste fastlege!
Veldig opptatt med å hjelpe, ignorer ikke problemer og henviser til spesialister (dette burde gjøre min tidlige fastlege men ga meg ibux istad). Jeg føler meg trygt med henne og jeg er utrolig fornøyd med valget av Kaur Navneet som fastlegen.

I tillegg verdt å nevne at jeg fikk time på dagen og det var ingen extra vente tid for å bli tatt imot. Kjempe flinke folk som jobber der.