Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

3 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Flink, dyktig - anbefales

Jeg har hatt Navneent Kaur som min fast lege de siste 10-12årene. Hun er veldig dyktig og flink lege - takket være henne er jeg i dag i en fast jobb og frisk meldt. Hun er lege som lytter til sine pasienter og gir gode råd. Hadde anbefalt henne!

Ubehagelig

Jeg skulle for noen år siden til første rutinekontroll etter (komplisert) fødsel. Hadde fortsatt vondt, og det ble verre etter denne kontrollen da hun var hardhendt. Men verst var at da jeg skulle legge meg på gyn-benken, var det fortsatt papir der etter forrige pasient - med blod på. Da jeg kommenterte dette, ba hun meg om å ta det vekk of legge på nytt selv!

Hyggelig fastlege med kunnskap, men har opplevd to ganger at hun ikke har gjort det jeg spurte om. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger

Uinteressert

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Aldri mer

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.