Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Oppfølging

Navneet kaur er mest kjent gjennom innvandre ...problemet er at hun ikke bor fast i Norge hun reiser mye til India
Hun er ikke noe flink til å gi beskjed til pasienten hvis det er noe dårlig i prøvene men hin insistere på pasient skal ta kontakt med meg eller resepsjon for ny avtale .hun ble sur når jeg hadde time og ventet 30minutter og lurte jeg p hvorfor er det ikke min tur så sa hun etter timen at du kan finne en annen lege ...hun tålte ikke at jeg spurte
Jeg anbefaler ikke henne har hatt henne i noen år...dårlig oppfølging og for mange pasienter hun har ...kam man ikke følge pasienten

Lyttende og snill lege

Hun er en lege som er rolig og tar seg godt av sin pasient. God til å lytte og finne løsninger på problemer.

Fastlege som har reddet mitt liv flere ganger

Er utrolig fornøyd med Navneet Kaur. Har hatt henne i over 10 år som fastlege.
Har slitt med sykdom som ikke er av den vanlige arten opp gjennom årene. Dette er en av få leger som virkelig hører på, og reagerer riktig, og som har medisinert meg riktig slik at jeg er tilbake i arbeidslivet idag.
Kan trygt si at uten hennes forståelse og kompetanse, hadde ikke jeg vært i live idag.

Hilsen
[initialer fjernet av moderator]

fin lege

jeg har gått til Navneet i 3 år og er kjempe fornøyd. Hun følger opp og særlig ved svangerskap er hun flink til å se det lille ekstra. hun er rask og kort, men gjør jobben sin godt. Sekretærene er veldig hyggelige og vi (datter og jeg ) får alltid raskt time og hjelp.

veldig uintresert og lite hjelpsom meget skuffet

hatt henne som fastlege noen år, hun er arrogant og uintressert i pasienten og hører ikke etteer vil bare bli ferdig med pasienten føler jeg er meget skuffet over henne.....fatter ikke hvordan hun ble lege og hvorfor. siden hun er så lite intressert i å hjelpe.. forferdelig service....eneste navneet tenker på er...kort eller kontant og neste