Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

den minst intereserte legen jeg har møtt

hun bør se pasientene sine, holde det hun lover når det gjelder resepter. ikke booke timer til prøver, når hun vet at laben har stengt innen den tiden hun er ferdig med sin konsultasjon. og hun sender mer enn gjerne purringer uten at orginal regning er motatt

Var hos vikaren

første konsultasjon hos legen og det ble hos vikaren. Vikaren var veldig snill og fulgte det opp. Vurderer å bytte fastlege da en lege ikke kan prioritere sine pasienter.

Ikke imponert!

Jeg har vært hos henne et par ganger og har vel til sammen hatt samtale med henne i under 5 minutter. Hun har aldri øyekontakt, sier stort sett "mhm" til det jeg sier og avslutter fort med "kort eller kontant". I tillegg har jeg ved nå to anledninger ikke fått svar på prøver jeg har tatt. Hun virker generelt særdeles lite interessert i å snakke med meg som pasient og prøver å få meg ut så fort som overhode mulig. Jeg er ikke imponert!

Lite tilgjengelig, prioriterer ekstrajobb

Navneet Kaur har fast vikar to dager i uken. Hun prioriterer ekstrajobb på helsestasjon framfor egne pasienter.

Som lege er hun en typisk "skrivebordslege" som aldri har gjort noen fysisk undersøkelse av hverken meg eller mine barn. Det virker som hun henviser automatisk videre til spesialist.

Fantastisk lege

Hun er en lege som virkelig hører på hva du har å si. Tar seg god tid til hver pasient