Atif Ikram Chaudhry

Siste vurderinger av Atif Ikram Chaudhry

Kunnskapsrik/Beslutningstaker/Løsningsorientert/Dyktig

Som en lege skal være..
Altså
Går grundig tilverks om problemet og tar tak i det. Gjør det som må gjøres, og det beste og viktigste: Han gir den beste rådgivning, og følger deg opp til ønsket mål er nådd.
Engasjerende og motiverende som får deg til å bli glad i helsa di som igjen hjelper deg i å nå målene for å bli FRISK fort..

Har alltid god tid når du trenger en som kan høre på deg pg dine problemer.

Faglig oppdart som får deg til å føle deg intrygge hender..

Stå på DOC👍👍👍

En meget dyktig og empatisk lege!

En ung og dynamisk lege som i disse dager er et kjærkomment unntak fra fastlegene som aldri har tid nok til sine pasienter. Er genuint interessert i sine pasienter! En bør prise seg lykkelig over å ha plass på hans fastlegeliste!

Mvh

Den beste fastlegen

Jeg har hatt Chaudhry en periode tidligere noen år tilbake på Råholt og jeg var veldig fornøyd med han den gang. Etterhvert sluttet han der og jeg hadde ikke han på et par år. Etterhvert flyttet jeg også til Oslo og oppsøkte derfor Chaudhry igjen. Han skuffet ikke denne gangen heller.
Han møter deg alltid med en smil, hyggelig og pratsom. Spør hvordan det går og husker mye om deg som person. Han er den legen som har tatt mine plager seriøst og jeg har fått de henvisningene jeg har trengt uten å nøle. Han lytter og stiller mange spørsmål.

Over alle forventniger!!!

Hele familien har Atif som fastlegen. Han er Veldig dyktig, bruker god tid når vi er der og er en veldig god lytter. Bryr seg om pasientene og deres behov. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Tillit til. Lyttende lege

Tar pasienten på alvor. Er empatisk og lytter til pasienten. Henviser raskt til andre instanser ved behov for dette. Legen har god kommunikasjon og bra forståelse