Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

En dyktig lege når man først får møte ham

Jeg har hatt Kjellstad som fastlege i ca 10 år. Han er faglig dyktig, hyggelig, og tar problemene mine på alvor.

Problemet er at det er nesten umulig å få time her. For det første er det unødvendig vanskelig å bestille time, noe som (i perioder) kun kan skje på telefon om morgenen. Man må bokstavelig talt forberede seg på å sitte i telefonkø halve dagen før man kommer gjennom. Lykke til hvis du har en normal jobb. Når man så får time er det ofte uholdbart lange ventetider. Har nå fått ventetid på 47 dager, noe jeg opplever som helt uholdbart.

Det skulle være så enkel som en blodprøve...

Jeg skulle reise i utlandet i September 2020 og ville sjekke om jeg fikk Covid. I tillegg ville jeg oppdatere hva jeg var allergisk imot, og derfor en enkel blodprøve var vel nok.

Startet sesjon 30 min sent, som var ikke et problem siden jeg tok halv dagen, men det gikk veldig fort pga dette.

Men! For å få blodprøve, skal man reise til Oslo sentrum, og betale ekstra! Ingenting skjer på legesenter. Også fikk jeg veldig få kontroll på blodprøve, bare 4-5 + allergi greie (i forhold til de 25+ som kjæresten min fra en annen legesenter).

Når jeg spurte om dette, fikk jeg bare svar ang. kost, som var egentlig ikke det største problemet. Også ingen svar etterpå.

Overalt dårlig behandling og kommunikasjon. Har byttet fastlege snart etterpå.

Fantastisk fastlege

Veldig, veldig fornøyd med Ole Bendik som har vært min fastlege i mange år.
Grundig og tar seg tid.

Bryr seg oppriktig

Vært min fastlege i drøye 20 år.
Mitt inntrykk av ham er at han er forståelsesfull, varm og at han genuint bryr seg om meg. Tar meg på fulle alvor selv om jeg kanskje har mistet summetonen.
Føles trygt og godt å ha han som fastlege. Tusen takk !

Helt ok

Ikke spesielt lydhør og du føler deg ofte misstrodd. Han er nesten alltid forsinket og er alltid stresset.