Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Meget dyktig lege

Jeg har hatt min andel av fastleger opp igjennom årene på grunn av stadige utskiftninger. Når jeg flyttet til Oslo valgte jeg Dr. Kjellstad kun på grunn av nærhet til min daværende bolig og har siden ikke angret.

Ole Bendik tar seg tid til pasientene sine og tenker på helheten fremfor å se på det isolerte problemet. Er ikke redd for å ta noen ekstra prøver eller utredninger for å undersøke er mulig problem og har det aldri travelt.

Enig med andre kommentarer som sier at han som regel er forsinket, men det er helt i orden for min del ettersom jeg regner med at han behandler andre pasienter på samme måte som meg og tar den tiden han trenge til hver enkelt pasient uavhengig av den fastsatte normen for hvor lang tid et legebesøk skal ta.

Pluss også for at han tok seg tid til en prat med meg selv om jeg skulle til en vikarlege ved legesenteret for å høre hvordan det gikk med meg.

Empatisk og behagelig lege

Etter å ha vært uheldig med en særdeles lite hyggelig lege, gjorde jeg grundig resarch for å finne fram til ny fastlege. Valget falt på Dr. Kjellstad, og jeg er veldig fornøyd. Han er alltid litt forsinka, men siden det skyldes at han tar den tida han trenger med pasientene, tåler jeg det, og legger det inn i planen.

Oppfatter han som faglig dyktig, effektiv, men viktigst av alt: empatisk og lett å prate med.

Legesekretærene på kontoret er også hyggelige. Går alltid greit å få time innen rimelig tid.

Veldig flink og serviceinnstilt - en av de beste legene jeg har hatt gjennom en årrekke.

Man føler seg ivaretatt når man er hos denne legen. Er også rask til å søke spesialisttjeneste, hvis det er ting som bør undersøkes videre.

Beste fastlege noensinne

Faglig svært oppdatert, profesjonell, nøye. Ikke så mye smalltalk, men kjempegod på helse og psykososiale hensyn, interessert i å gjøre deg frisk.