Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

En kjempedyktig lege som lytter til pasienten

Dr. Kjellstad har i de årene jeg har hatt ham som lege vært en svært hyggelig, imøtekommende og tilstedeværende lege. Han har alltid tatt meg på alvor og henvist meg videre undersøkelser og behandlinger når dette har vært nødvendig. Han har alltid tatt seg tid nok når jeg har vært til konsultasjon.

Anbefales!

Dette er en lege som har en litt uformell stil som gjør det enklere å prate.
Han tar gjerne en ekstra undersøkelse eller prøve i tillegg bare for å sjekke alle muligheter. Det setter jeg pris på. Han er alltid rolig selv om han alltid har det travelt, opplever at han har mye pasienter. Gjerne 2 i mellom mens jeg venter på svar på en prøve feks. Til tross for at han alltid har mange pasienter, har han også tatt i mot meg når det har vært "akutt" og løst det innimellom. Eneste som trekker ned totalt er at det mange ganger blir mye venting. En trygg og god lege å ha.

Faglig dyktig

Faglig dyktig, profesjonell og lett å prate med. Er flink til å henvise deg videre til spesialist ved behov.

Topp fornøyd.

En dyktig, saklig og grundig lege som jeg er svært fornøyd med.

Flink, men ikke på det psykiske

Jeg har hatt denne fastlegen over lengre tid og har alltid vært fornøyd med han. Når jeg har kommet med noen fysiske problemer har han alltid vært flink til å ta meg i mot, tatt meg alvorlig og hjulpet meg med å finne en løsning på problemet. Han har tatt seg tid, noe som også gjorde at jeg synes det er greit å vente litt ekstra før jeg kommer inn dit.

Problemet kom når jeg trengte hjelp til et psykisk problem og henvisning videre. Han avfeide meg fort, undervurderte mitt problem og jeg følte meg meget avvist. For meg tok det lang tid å tørre å ta det opp og å be om hjelp - det føles da ekstra sårt å bli vurdert som jeg ble av Dr. Kjellstad. Det var ikke en liten bagatell i mitt liv, det handler faktisk om hele livet mitt og da er det vanskelig å bli møtt slik. Denne gangen fikk jeg også inntrykk av at han overhodet ikke hadde tid å kaste bort på meg. og jeg ble raskt sendt ut igjen,

Så - har man et psykisk problem vil jeg nok dessverre ikke anbefale han. Jeg byttet og føler nå at jeg har fått god hjelp.