Beate Kragerud

Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Dyktig fastlege

Beate er en lyttende, grundig fastlege som ser pasienten og iverksetter tiltak. Dessverre kan jeg ikke si det samme om vikaren, som ikke er tilstede for pasientene. Dette medfører dessverre at jeg bytter fastlege for både meg selv og mine barn, noe som er svært synd!

Utrolig hyggelig og trygg

Beate er en kjempe dyktig og snill lege. Hun ser pasienten og forstår deres behov på en oppriktig og ydmyk måte. Dessverre kan jeg ikke si det samme om vikarlegen. Jeg prøver å alltid bestille legetime de dagene Beate er på kontoret, men de gangene jeg har trengt time raskt, har jeg endt opp med vikaren. Hun er altfor rask, forklarer ikke ting skikkelig, og er lite ydmyk. Hun ga meg noen kjipe nyheter for noen uker tilbake, og det også over melding pp helsenorge. Hun forklarte ikke så mye, og mente at jeg skulle gjøre research om problemet selv. Ingen konkrete tips å få. Veldig skuffende!

Men Beate er god, og anbefaler henne til alle!

Dyktig lege

Går grundig til verks. Lytter og tar seg god tid (selv ved forsinkelse).Behagelig å være hos! Svarer raskt ved henvendelser på meldinger via helsenorge.no.

Styr unna vikaren

Jeg har aldri møtt Kragerud.
Vikaren er særdeles selvgod og arrogant. Hun fremstår som bedreviter og ønsker ikke å "walk the extra mile". Resepsjonspersonalet er uproffe og lite medmenneskelige.

Vikarlegen som en dårlig erstatning

Jeg har hatt Beate Kragerud som fastlege noen år, og har vært storfornøyd! Jeg benytter meg ikke av fastlege så mye, men de få gangene jeg trenger hjelp til behandling av noe oppdukkende har hun fikset alt som behøves.

Dessverre har hun vikarlege 50% for tiden som varer til 2023, hatt kontakt med vikarlegen ett par ganger og er absolutt ikke fornøyd. Vedkommende er ikke faglig dyktig og orker ikke å gjøre seg kjent med problemstillingen du møter opp med. Eksempelvis kan man ta blodprøver å måtte vurdere disse selv via innlogging på Fürst, får ingen oppfølging eller tilbakemelding på. Mener dette er det minste man kan gjøre for en pasient.