Beate Kragerud

Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Dårligt

Var med vikar legen og første gang på det legesenter, følte meg ille til mote da jeg gikk derifra.Aldri møtt Beate Kragerud men vil ikke gå dit mere etter møte med vikarlege , så jeg skifter lege.Ho bør kansje tenke seg litt om og ikke si alt ho tenker høyt

Kunnskapsrik og hyggelig

Har hatt Beate som fastlege i 2 år og synes hun er veldig flink og lyttende, Flink til å forklare og flink til å finne rett diagonose

Beste fastlegen og legesenteret

Vært hos Beate i mange år og kommer aldri til å bytte. Hun tar seg tid til å snakke om det du har bestilt time for å snakke om. Henvisninger er aldri noe problem. Følger alltid opp med brev, melding på Helsenorge eller telefon. Har opplevd å få telefon på kveldstid, hvem fastlege gjør det nå om dagen? Får alltid raske svar ved å benytte Helsenorge.no

Samme med de andre på kontoret. Helt fantastiske, viser at de alltid bryr seg om deg og blir alltid møtt med et smil.

Med tanke på hvor fornøyd jeg er så klarer jeg fint å vente litt med å komme inn til time, telefonkø er aldri noe problem da jeg benytter Helsenorge.

De som klager på at hun ikke vil diskutere annet enn det man har bestilt time, er nettopp de som gjør at ventetiden øker. De setter opp tid til konsultasjon basert på hva du skal snakke om. Skriver du at du trenger sykemelding og skal fortelle hele livshistorien din så går du på overtid og de blir forsinket ovenfor alle andre pasienter. Jeg har stor forståelse for at legesenteret ønsker at du, prøver å, ikke bruke lenger tid enn avsatt, da kommer vi kanskje vi andre inn til rett tid.

Styr unna!

Veldig nedlatende og ovenfra og ned.
Går ikke an å stille et spørsmål om andre ting enn det konsultasjonen gjelder, får da beskjed om å bestille ny time.

Flink lege

Jeg har fått veldig god hjelp, korrekte diagnoser og henvisningen hos Beate. Hun er trygg, erfaren og tillitsvekkende.