Beate Kragerud

Tlf: 63 94 70 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Beate Kragerud er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Utilgjengelig og dårlig

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.

Fantstisk

Beate er helt fantastisk. Vært vår families fastlege i flere år nå. Følger oss tett opp, hjelper oss gjennom vanskelige tider, tar seg god tid, tar alle nødvendige prøver og henviser videre når det trengs.

Kan ikke få gitt nok skryt av Beate, håper hun forblir fastlege i området i lang tid fremover, vet ikke hva vi skulle gjort uten henne.

Legesenteret er koblet opp mot helsenorge.no. Får raske svar gjennom meldingstjenesten der, kan bestille time og stille spørsmål. Slipper man å ringe og vente i kø på telefonen.

Damene i resepsjonen og lab er også helt fantastiske. De er hyggelige og alltid hjelpsomme.

Dyktig, god på kommunikasjon

Hun tar seg tid til å bli kjent med pasientene sine og bryr seg genuint. Forklarer og lytter, henviser og følger opp. Har aldri hatt en eneste dårlig konsultasjon.

Lege som anbefales!

Dette er en lege som lytter og tar hensyn til hvordan man har det. Hun bryr seg genuint, og henviser dit man måtte trenge. Fantastisk lege!!

Dårlig lege!

Hun eier lite empati, du blir møtt med et nei hvis det ikke passer henne. Hun later som hun bryr seg om pasienten og er frekk!
Hun tar ikke de nødvendige blodprøvene og sender knapt henvisninger. Og sliter du noe psykisk blir du sett ned på med engang! Anbefaler virkelig ikke dette kvinne menneske som lege!!