Beate Kragerud

Gardermoveien 6 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Dyktig på alle måter

Hun er god til å kommunisere. Hun er grundig, følger opp henvisninger og prøveresultater. Hun lytter og er på alle måter hyggelig og profesjonell. Får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Flott lege

Jeg fikk henne som fastlege etter at Kristensen gikk av med pensjon. Jeg er mer fornøyd med henne enn han, hun er grundig og lytter til deg. Hun sender de henvisningene hun skal og følger de opp når du tar kontakt med henne om man ikke har hørt noe fra f.eks sykehus osv.

Meget misfornøyd

Den siste legen jeg ville anbefalt noen som faktisk vil ha hjelp. Glemmer å sende inn henvisninger, og er veldig lite til hjelp. Virker som at hun ikke bryr seg om pasientene sine. Får "nei" til svar før man engang har rukket å stille ferdig spørsmålet.

uempatisk, sta og egenrådig

man får "nei" før en nesten rekker å spørre. Det er ingen vits i å spørre denne damen om hjelp til livsstilendringer. Hun er alt annet enn en god erstatter for Kristensen som var helt fantastisk. Så fort det blir en annen ledig lege skal jeg bytte.

Lege i farta med lite empati

Hun har sikkert god kompetanse, men bør ta seg tid til å bruke den. Jeg kom til Beate med symptomer jeg syns det var vanskelig å snakke om, og ble møtt av en travel dame som virket svært lite interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Jeg byttet fastlege etter første besøk, anbefales ikke.