Beate Kragerud

Gardermoveien 6 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Lege som anbefales!

Dette er en lege som lytter og tar hensyn til hvordan man har det. Hun bryr seg genuint, og henviser dit man måtte trenge. Fantastisk lege!!

Dårlig lege!

Hun eier lite empati, du blir møtt med et nei hvis det ikke passer henne. Hun later som hun bryr seg om pasienten og er frekk!
Hun tar ikke de nødvendige blodprøvene og sender knapt henvisninger. Og sliter du noe psykisk blir du sett ned på med engang! Anbefaler virkelig ikke dette kvinne menneske som lege!!

Dyktig på alle måter

Hun er god til å kommunisere. Hun er grundig, følger opp henvisninger og prøveresultater. Hun lytter og er på alle måter hyggelig og profesjonell. Får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Flott lege

Jeg fikk henne som fastlege etter at Kristensen gikk av med pensjon. Jeg er mer fornøyd med henne enn han, hun er grundig og lytter til deg. Hun sender de henvisningene hun skal og følger de opp når du tar kontakt med henne om man ikke har hørt noe fra f.eks sykehus osv.

Meget misfornøyd

Den siste legen jeg ville anbefalt noen som faktisk vil ha hjelp. Glemmer å sende inn henvisninger, og er veldig lite til hjelp. Virker som at hun ikke bryr seg om pasientene sine. Får "nei" til svar før man engang har rukket å stille ferdig spørsmålet.