Beate Kragerud

Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

kan ikke anbefale lege

Dessverre kan jeg ikke si at jeg er fornøyd. Jeg har flere ganger ikke fått henvisning når jeg trenger det. Måten hun snakker på virker nedlatende. Hun tar seg ikke tid til pasientene sine. Jeg fikk ikke en gang tid til å stille et enkelt spørsmål, da fikk jeg bare beskjed om å sette opp en ny time. Heldigvis har hun en vikar som jeg var hos sist som er veldig flink.

Trygg og til stede

Beate er fantastisk. Hun ser meg, hun lytter. Grundig og følger opp. Føler meg ivaretatt og trygg. Kari på laboratoriet er også topp. Dyktig og empatisk.

Ikke den værste

Har ikke noe spesielt dårlig opplevelse, men føler at de er litt slappe og careless på det legekontoret. Både leger/vikarer og assistenter. Alltid 1 time forsinket, vansklig å nå via telefon og nettside. Synd for meg at alle de gode legene har lange ventelister, ellers hadde jeg byttet for lenge siden.

Utilgjengelig og dårlig

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.

Lege som anbefales!

Dette er en lege som lytter og tar hensyn til hvordan man har det. Hun bryr seg genuint, og henviser dit man måtte trenge. Fantastisk lege!!