Beate Kragerud

Jessheim Medisinske Senter AS
Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

En fantastisk lege som virkelig bryr seg

Grundig og tett oppfølging, full oversikt over sykehistorie og nye hendelser og forandringer. Tar seg tid, er støttende, empatisk og omsorgsfull. En kompetent lege, med svært gode menneskelige egenskaper.

Ubeksrivelig ignorant lege!

Beate må være den legen som glemte sin kompetanse når hun ble fastlege.
Tar ikke pasienten på alvor, og eier heller ikke empati

Dyktig og omsorgsfull

Veldig fornøyd med Beate som fastlege. Empatisk, dyktig og har alltid god tid. Alfa og omega og bli fulgt av en god fastlege ved sykdom.

Ikke en god lege

Jeg var alvorlig syk og ble møtt med mistillit, hån og latterliggjøring.
Hun hadde bestemt seg på forhånd for at jeg ikke var syk, og valgte derfor å ikke gjøre noen undersøkelser.
Jeg hadde også flere lidelser på en gang, det var hun ikke i stand til å håndtere (diagnostisere), og valgt derfor å ikke behandle noen av de.
Det var det værste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Jeg har aldri følt meg så liten, hjelpeløs og dårlig ivaretatt.

God kompetanse, men litt hard og ubetenksom?

Jeg gikk derfra med følelsen av at legen hadde lite empati og til tider småfrekk i væremåten. Men hun ringte meg på kvelden fordi hun hadde fått følelsen av at jeg ble lei meg og hadde mistet motet. Så Beate har empati, ingen tvil om det. Det er en vanskelig balanse å måtte være litt hard mot pasienten og samtidig vise omsorg, særlig når pasienten sliter med overvekt. Noen ganger faller hun dessverre ned på feil side. Men jeg tviler ikke på kompetansen. Dessverre gruet jeg meg til å ta kontakt når jeg absolutt burde for å få kyndig veiledning og oppfølging.