Beate Kragerud

Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Lite tid til pasienten

Har du mer enn ett problem, må du bestille ny time. Legen er kald med lite empati og kan oppleves som frekk. Undersøker ikke pasienten før resepter skrives og er mest opptatt av å se på PCn. Virker stresset.

Den beste legen jeg har hatt

Varm, raus, grundig og veldig kunnskapsrik. Jeg har hatt over ti ulike fastleger, jobber selv innen helse og kan og vet mye om hva som rører seg innen feltet. Beate er den beste legen jeg noen gang har vært borti.

Flott lege!

Hun er faglig sterk og grundig. Også et godt menneske som bryr seg om pasientene sine og følger opp. Alt i alt en veldig flott lege!

Legen virker uinteressert med lite empati!

Virket flink og hyggelig til å begynne med, men etter en tids bekjentskap er hun svært stresset, har aldri tid til mer enn et problem. Jeg føler at pas. unødig opptar hennes travle tid. Bytter til en lege som er mer interessert i meg som pasient og menneske. Hos henne sitter jeg alltid "på stedet spring" når jeg har en time. Du må snakke høyere og være mer interessert i pasientene dine, Beate, ikke bare datamaskinen!

Dårlig lege med dømmende holdning.

Beate som fastlege oppleves som veldig blid og hyggelig helt til hun faktisk ikke forstår hva som plager en pasient og blir konfrontert med det.
Hun har store problemer med å forstå at ett problem for en pasient faktisk er ett reelt problem til tross for at hun ikke finner en diagnose med klokkerene symptomer etter boka. Hvis problemet ditt ikke er målbart, synlig for øyet eller er beskrevet i en aller annen bok hun har lest så er du pr hennes definisjon ikke syk uansett hvordan du måtte føle deg. Hun virker også forutintatt og dømmende hva psykiske problemer angår. Hun har ingen tillitt til pasientens eller de pårørendes forklaring rundt symptomer på medisinske problemer i hverdags og arbeidslivet hvor Beate ikke har pasienten under observasjon selv. Ser ikke Beate de problemene man forklarer mens pasienten er på legekontoret så avfeier hun det.