Beate Kragerud

Sundbytunet 14 2050 Jessheim
Beate Kragerud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Beate Kragerud

Lege med glede

Beate er alltid hyggelig og hjelper med alt hun kan. Hun prøver alltid å gjøre alt hun kan når det gjelder å få til det som er best for pasienten. Hun virker alltid inspirert og motivert. Uansett hvor syk og lei man er får Beate deg i bedre humør!

Nedtur med ny fastlege

Overrasket og skuffet etter møte med fastlege som er låst i en forutinntatt holdning til pasientens problemer, som ikke tas alvorlig. Ser ikke helhetssituasjonen til pasienten. Har ikke tillit til passienten. Uten undersøkelse foreskriver piller. Opplevd henne som meget sårende, uten empati og tildels frekk. Opplever henne som en motpart isteden for en lege som forsøker å hjelpe deg.

Beste fastlegen!!

Hun fant ut av sykdom som forrige fastlegen hadde oversett og hjalp meg med å få fort hjelp. Ringer om resultater på prøver og forklarer skikkelig så man skjønner hva alt betyr. Empatisk og grundig! Endelig ble det ledige plasser på listen hennes så jeg fikk byttet over hele familien også. Anbefales!

Så ikke hele mensket. Mest interessert i datamaskinen.

Du må se på pasienten ikke bare ned i maskinen. Tilbakemeldingen bør være konstruktiv med anbefalinger, ikke bare fakta når du vet at pasienten har smerter.

YES ! endelig en god lege

Hun er rask, viser sympati, litt streng, men virker som hun har allt under total kontroll. Jeg er veldig fornøyd og føler meg trygg hos henne ! henviser utrolig raskt og er bare glad. Lett å bestille timer over nettet eller sms og resept for de som trenger det. Kjempe fornøyd med legen min !