Batoul Hatem Al Saidy

Autorisasjon (2007)

Symra Legesenter AS Telefonnummer22 28 03 1122 28 03 ...
Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo
Batoul Hatem Al Saidy er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Batoul Hatem Al Saidy

Dyktig lege

Føler meg meget godt ivaretatt av denne legen. Hun er alt man kan ønske seg i en lege og litt til. Grundig, effektiv, sympatisk og forståelsesfull.

Legen tar seg alltid god tid, og tar meg seriøst. Henviser raskt, og tar kontakt ved behov.

Hun er i tillegg kjempe dyktig. Rett og slett en terningkast 6 på alle fronter!

Flink lege

Jeg synes legen er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg ivaretatt og respektert. Hun er lun og har humor også, så det gjør det helt greit å gå til legen.

Misfornøyd med legen.

Jeg opplever dessverre at legen ofte har dårlig tid når jeg er hos henne. Dette gjør at hun ikke bruker tid på å anerkjenne mine grunner for å være der, og dersom jeg kommer på spørsmål underveis kan hun påpeke at jeg ikke nevnte det spørsmålet innledningsvis (og derfor ikke kan spørre det).

Jeg opplever henne som kompetent, men hun bruker ikke tid på å forklare mine helseproblemer/plager til meg slik at jeg forstår.

Hun er høflig og grei, men hun får meg ikke til å føle meg forstått eller som om hun er opptatt av hvordan jeg har det eller den hjelpen jeg får. Ved flere anledninger har jeg opplevd at jeg får beskjed om å finne ut av ting (som f.eks. hvilket sykehus som utfører den behandlingen jeg trenger). Dette gjør at jeg ikke føler meg i varetatt, og som om jeg står uten støtte fra legen i situasjonen.

Det positive er at jeg opplever å raskt få ny time dersom det haster. Personalet på legekontoret er hyggelige, og kontoret fremstår som rent og pent.

Bra lege

Jeg opplever legen som lyttende og grundig, hyggelig og saklig. Jeg har tillit til henne.

Bra lege

Denne legen er lyttende og saklig, hyggelig som person også. Gir inntrykk av å være nøye. Gir behandling og henviser videre ved behov.