Grand Medisinske Senter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Grand Medisinske Senter

Veldig flink lege,

Lege: Ewa Gawecka Skrevet

Jeg har hatt den store gleden av å være pasient hos Dr. Ewa Gawecka, og jeg kan med sikkerhet si at hun er en eksepsjonell lege. Hun kombinerer stor medisinsk kompetanse med en varm og omsorgsfull væremåte, noe som gjør at man føler seg både sett og hørt under konsultasjonene.

Dr. Gawecka er svært grundig i sine undersøkelser og tar seg tid til å forklare diagnoser og behandlingsmuligheter på en forståelig måte. Hun viser stor respekt for sine pasienter og sørger for at man føler seg involvert i beslutningsprosessen angående ens egen helse.

I tillegg til hennes faglige dyktighet, er hun alltid vennlig og imøtekommende, noe som skaper en trygg og behagelig atmosfære på kontoret. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt og fått rask oppfølging ved behov.

Jeg vil uten tvil anbefale Dr. Ewa Gawecka til alle som søker en kompetent og omsorgsfull lege. Hun har virkelig gjort en forskjell i min helse og velvære.

Bryr seg ikke.

Lege: Ewa Gawecka Skrevet

Tar deg ikke på alvor. Opplever at plagen avfeies som noe uvesentlig.
Opplevelse av å ikke bli sett og hørt.

Hyggelig og flink...

Lege: Ewa Gawecka Skrevet

...og typisk skoleflink, men nokså dårlig sosial intelligens. Men på ingen måte den dårligste legen man kan møte!

Kompetent!

Lege: Ewa Gawecka Skrevet

Opplevde dr Eva som oppmerksom på hva jeg sa, hum var veldig flink å forklare på en forståelig måte.
Virket oppriktig interessert i hvd jeg opplevde å ha det, fikk tilbud om oppfølgingstime allerede neste uke.
Sympatisk!

Uprofesjonell

Lege: Ewa Gawecka Skrevet

Tar deg ikke på alvor, ønsker ikke å lytte og overkjører fullstendig.
Opplevelse av å ikke bli sett og hørt.