Stine Wiedswang

Autorisasjon (2009)

Byhaugen Legesenter Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Stine Wiedswang er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stine Wiedswang

Fantastisk!

Beste legen jeg har vært hos. Tar deg på alvor og prøver etter beste evne å hjelpe, hvis ikke henviser hun til noen som har mer kunnskap på det evt. Feltet.

Norges beste lege?

Stine Wiedswang er dedikert og behandler folk med verdighet. I mitt tidligere liv har jeg vært 100% aktiv og til dels nedlatende om folk som har hatt kroniske lidelser. Nå har jeg selv trøbbel med en nyre som har gitt meg forandret livskvalitet, så livet har har andre fasetter med mørkere farger - men selvinnsikten har iallefall fått seg et boost. Uansett, Stine er den beste legen jeg har hatt, og jeg håper hun blir behandlet pent av pasienter. Dette med verdighet er også ullent, men etter å vært på legevakten i februar - vet jeg forskjell på hvor stor avstand det er på å bli behandlet respektløst - kontra det å bli møtt med forståelse. Mitt sykdomsbilde er forhåpentlig snart utvisket - men fastlegen min gir jeg ikke fra meg uten håndgemeng.

Tar deg på alvor

Sitter nesten med inntrykket av at hun ikke har blitt avstumpet enda. Hun lytter til det jeg sier, og jeg føler hun tar meg på alvor. Henviser meg dersom det er det beste alternativet. Føler jeg har fått en god fastlege :)

Fantastisk god lege

Hun lytter og tar deg på alvor. Vil absolutt anbefale henne. Jeg har mange kroniske sykdommer, så det er ikke så lett for legen når det er problemer fra topp til tå, men hun er rolig å behersket og sender henvisninger når hun ikke har kunnskaper om det som gjelder. Jeg har hatt andre leger, som ikke klarte å takle alle diagnosene jeg har, men hun er helt topp og hjelper alt hun kan. Topp karakter til henne :-)