Håvard Tobias Andersen

Autorisasjon (2012)

Håvard Tobias Andersen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Håvard Tobias Andersen

Ble aldri sett

det er godt mulig at denne legen er en god lege, men den eneste konklusjonen jeg kan trekke, er at legen ikke har noen ønske om å se meg.

Jeg byttet fastlege i Februar, og har forsøkt gang på gang og skaffe meg en time. Nå er vi i April, og jeg har fortsatt ikke fått noe menneskelig kontakt verken med Legen eller legekontoret.

Jeg kan ikke anbefale legen eller legekontoret (Fjellsiden Legesenter) på det grunnlaget.

Byttet fastlegen nå idag, og fikk bestillt konsultasjon bare timer etter.

Jeg er godt fornøyd med denne legen.

Lyttende, profesjonell, løsningsorientert og åpen. Omsorgsfull og saklig i vanskelige situasjoner, enten det er private problemer eller en ubehagelig gynekologisk undersøkelse. Føler meg alltid sett og ivaretatt, uten at han tar fra meg mitt ansvar for meg og min helse.
Jeg føler ganske enkelt at han er en god samarbeidspartner i forhold til min helse!

Flink lege

Har hatt noen plager med ryggen siste årene, som jeg har forsøkt å trent meg av. Men pga ny jobb måtte jeg søke hjelp. Andersen undersøkt meg og bestilte raskt MR. Den var fin, ble så anbefalt fysio.
Hyggelig lege.

flink lege

møtte han på bergen legevakt
han var en hyggelig lege som hjalp meg godt :)
fikk den hjelpen jeg trengte av han :)

Ok lege, dårlig legesenter

Dr. Andersen er en hyggelig mann uten fordommer. Samtidig veldig likegyldig og bruker veldig lang tid på å finne ut av ting, og det er ikke fordi han er så nøye. For hver skade jeg kommer med gjør han alltid det samme: setter meg på en masse tabletter og videre henviser meg til både røntgen og MR på samme tid. Må be spesifikt om noe for å få det, og da gir han det til deg uten å spørre noe videre. Dette kan være både positivt og negativt. Min dårligste opplevelse er resepsjonen på legesenteret. De er frekke, de klarer ikke finne frem i journalen og er aldri tilgjengelig. Når jeg først kom i gjennom ba de meg ringe opp igjen om 10 minutt, og når jeg gjorde det så var linjen stengt.