Håvard Tobias Andersen

Autorisasjon (2012)

Håvard Tobias Andersen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Håvard Tobias Andersen

Veldig dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med Andersen. Han tar seg god tid, tar meg på alvor og har viderehenvist raskt i tilfeller hvor det har vært behov. Jeg er glad han hadde ledig plass på listen og kommer ikke til å skifte igjen.

Veldig fornøyd pasient

Tid til å lytte og jeg føler jeg blir tatt veldig godt vare på.

et uprofesjonelt møte

Jeg anbefaler ikke andre kvinner å gå til dr.Andersen. Han var ikke behjelpelig med å henvise meg til gynekolog, og urpfesjonell i hans måte å uttale seg om gynekologisk undersøkelse. Dette er et ømtålig tema for de fleste kvinner, og jeg forventer mer enn dette av en fastlege.

Hyggelig og omtenksom.

Dr. Andersen har vist stor respekt, vært lyttende og forståelsesfull for mine helseplager. Jeg har blir fulgt opp og fått gode råd og tilbud om passende behandling. Jeg kan ikke sette fingeren min på noe negativt med hverken denne legen eller Fjellsiden Legesenter, jeg har alt i alt et veldig postivt inntrykk. Lange telefonkøer er å forvente på alle legekontor uansett, og jeg har aldri opplevd avskrekkende lang kø på venteværelset.

Grei nok...

Forsåvidt hyggelig og grei lege. Desverre veldig tiltaksløs og følger ikke opp på ting han burde. Stod tydelig i epikrise fra sykehus hva jeg skulle ha medikamentell behandling for, dette hadde han oversett totalt. Da jeg påpekte det skrev han ut legemiddelet som etter 3 mnd skulle følges opp med blodprøve. Den blodprøven har aldri blitt tatt.

Hyggelig, men skulle ønske mer forståelse samt oppfølging på gjeldende problem samt mer "tiltak" da han ofte virker tiltaksløs. Likevell virker det som om han har god tid til pasientene sine, noe som er veldig veldig bra. Du føler deg overhodet ikke "kastet på dør" uten å få sagt det du ønsker.