Kine Kalstad

Havna Legesenter, Leger i Nord

2007

Havna Legesenter Telefonnummer75 55 40 0075 55 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moloveien 20 8003 Bodø
Kine Kalstad er en av 48 fastleger i Bodø
Leger i Nord
City Nord, Stormyra 8008 Bodø
Kine Kalstad er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Veldig imøtekommende

litt stillferdig av seg, men hyggelig. Bestrebet å berolige meg da jeg var bekymret. Forklarte ting på en god måte. Kan anbefale henne, hun er løsningorientert og bryr seg

Ikke imøtekommende

Denne legen har ikke tatt meg alvorlig. Legen har Ikke vurdert ny utredning eller leser journalen. Jeg har gått i månedsvis syk og har fått behandling andre plasser. Har søkt om ny fastlege og står nå på venteliste. I de måneder som jeg har vært hennes pasient har vært en tung tid for meg.

Dårlig lege

Føler meg aldri hørt og tatt på alvor. Alle problemene mine blir bagatellisert og jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger eller fortjener.

Hun er grei nok

Hun må bli flinkere til å lytte til pasientene og sende dem sine til videre utredning om nødvendig.
Ellers er jeg fornøyd:)

Jordnær og dyktig

Har hatt Kine som lege siden 2008, og hun er veldig behagelig og dyktig. Gjennom to svangerskap og kronisk sykdom har jeg fått støtte og gode råd. Føler mine to barn blir ivaretatt,og har jeg selv en time så spør hun alltid hvordan det går med dem.