Kine Kalstad

Autorisasjon (2007)

Kine Kalstad er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

dårlige lege/ aldri få hjelp

hun har vært fastlegen min i snart 4 år, blir aldri for alltid fornøyd og stresset meg hver gang når jeg skal til Kina. Jeg gikk nesten 2 år på grunn av mageproblemet mitt, men får aldri hjelp av hun. I det siste valgte jeg å holde mageproblemet mitt i meg selv. Hver gang hun kommer for sent (siste gang venter jeg nesten 55 minutter/dårlig tidsplan), og hun er ikke klar til å høre og hjelpe meg. vil ikke anbefale henne til noen

Elendig lege

Har hatt Kine nå som lege i en stund, men har unngått å dratt til legen pga hun. vil ikke anbefale henne til noen. Hun virker til å ikke ta noe seriøs, føler også at hun tar meg mindre seriøs siden jeg er ungdom. Hun får meg til å føle meg dårlig og som om man er en byrde. Har lenge slete psykisk og har gått på antideppressiv å ønsket henvendelse til psykolog. Fikk beskjed om at jeg ikke var psykisk syk nokk, etter første timen jeg hadde med hun. Hun vil ikke høre på hvordan jeg har det.

Elendig

Ble ikke tatt seriøst, virker som hun kunne trengt påfyll av nyere utdanning. Sammenligner meg med andre, noe som er utrolig merkelig, ettersom alle er forskjellig. Dette er nok fordi jeg er ung. Og fikk beskjed om at henvisning ikke var mulig siden de ikke hadde ressurser til sånne som meg.

Dårlig lege

Jeg har vert til Kine noen ganger og føler hun aldri er interessert i og høre på hva jeg sier, eller tar det på alvor. Hun tar ikke prøver, sjekker ting osv. har også hatt noen rare hendelser som har gjort at jeg ikke kan ha noen tillit til henne. Anbefaler hun ikke til noen.

Fornøyd

Jeg føler at Kine hører på meg og tar meg på alvor. Hun er svært hjelpsom, grundig og effektiv. Jeg gir Kine fem stjerner og anbefaler henne videre!