Kine Kalstad

Leger i Nord

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Leger i Nord
City Nord, Stormyra 8008 Bodø
Kine Kalstad er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Ikke imøtekommende

Denne legen har ikke tatt meg alvorlig. Legen har Ikke vurdert ny utredning eller leser journalen. Jeg har gått i månedsvis syk og har fått behandling andre plasser. Har søkt om ny fastlege og står nå på venteliste. I de måneder som jeg har vært hennes pasient har vært en tung tid for meg.

Dårlig lege

Føler meg aldri hørt og tatt på alvor. Alle problemene mine blir bagatellisert og jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger eller fortjener.

Hun er grei nok

Hun må bli flinkere til å lytte til pasientene og sende dem sine til videre utredning om nødvendig.
Ellers er jeg fornøyd:)

Jordnær og dyktig

Har hatt Kine som lege siden 2008, og hun er veldig behagelig og dyktig. Gjennom to svangerskap og kronisk sykdom har jeg fått støtte og gode råd. Føler mine to barn blir ivaretatt,og har jeg selv en time så spør hun alltid hvordan det går med dem.

Ikke den imøtekommende lege

Jeg følte ikke at Kine tok på alvor meg eller mitt barn. Nå har vi byttet fastlege. Ønsker Kine å være litt mer hyggelig og imøtekommende !

Glad jeg har Kine til fastlege.

Jeg føler meg bestandig hørt hos Kine, hun møter meg som pasient på en god måte. Hun er behagelig å være hos og tar meg på alvor. Veldig flink med barna! Anbefales på det sterkeste.

Ikke en god lege!

Blir ikke godt tatt i mot, blir ikke trodd med smerter og blir dyttet bort. Føler at hun ikke bryr seg..

Ikke en lege jeg anbefaler

Føler ikke hun tar meg på alvor, verken når det gjelder smerte eller sykdom. Har vært hos hun flere ganger, og opplevelsen er alltid den samme. Jeg har nå byttet fastlege, og satser på at jeg får en fastlege som tar meg seriøst og som viser empati.

Ikke fornøyd med legen

Synes hun bryr ikke seg om meg som pasient,og har ikke fått den rette hjelp av hun. Bruker lite tid på meg og er helst negative svar jeg får av hun.

Veldig fornøyd

Jeg og resten av familien har hatt Kine som lege siden 2009. Vi er alle veldig fornøyd. Hun er seriøs, grundig, gir god hjelp og har masse humor av det litt stillferdige slaget. Dersom du vil ha en grundig og seriøs lege, er Kine den riktige. Jeg liker henne veldig godt.

Blir ikke tatt på alvor og føler meg aldri møtt.

Har i så mange sammenhenger nå følt meg lite møtt, ikke tatt på alvor og tilogmed ikke trodd. Har i tillegg vært på flere besøk med min unge sønn der mine bekymringer har blitt bagatellisert og ikke tatt hensyn til. Har slitt endel med plager etter graviditet som har gjort det til tider vanskelig å være i 100% jobb, der man må sitte på kontoret og omtrent grine for å få sykemelding.

Grundig og lyttende

Er veldig fornøyd med Kine som min fastlege, opplever at hun tar meg på alvor både med fysiske og psykiske plager. Hun er lyttende og grundig og god til å henvise videre om hun selv ikke finner ut av problemene. Er rolig og udramatisk og har glimt i øye, noe som påvirker meg positivt. Anbefaler Kine som fastlege.

Grundig og tar deg på alvor.

Kine tar seg alltid tid til meg når det trengs. Hun har godt humør, men tar meg alltid på alvor hvis det er noe. Flink til å henvise videre. Lytter til pasientens ønsker. Beste legen jeg har hatt.

Kompetent og seriøs

Opplever at hun tar meg på alvor, og kanskje viktigst av alt, at hun er veldig imøtekommende og flink med dattera vår. Opplever også at hun er flink å henvise meg videre, hvis hun er usikker, i stede for å bare "anta" at alt er i orden.

Kine er kanskje ikke veldig sprudlende av karakter, men har glimt i øyet og er alltid hyggelig.

Flink lege

Har hatt henne som lege i mange år, synes hun er meget dyktig. Lett å prate med, tar problemene på alvor og gir mange gode råd. Tipp topp lege som jeg lett anbefaler videre.

Litt "kald"

Jeg har hatt Kine som lege i en del år, men siden jeg (heldigvis) sjelden er syk er jeg ikke så ofte der.
Det er likevel sånn at jeg nærmest føler meg til bry når jeg først kommer, særlig hvis jeg har fått en hastetime litt utpå dagen. Jeg føler ikke at hun har særlig tid til å prate med meg, og har litt "samlebåndsmentalitet" virker det som.

Jeg syns hun mangler en del på det medmenneskelige. Akkurat i forhold til diagnostikk o.l. skal jeg ikke uttale meg, for der har jeg ikke nok erfaring.

En dårlig opplevelse hos legen.

Byttet til Kine Kalstad for ikke så lenge siden. Første legebesøket der var utrolig dårlig. Følelsen av og ikke bli tatt på alvor/ sett ned på var ubeskrivelig dårlig. Dette ble også mitt siste besøk. Anbefaler ikke denne legen på noe vis.

Engasjert

Har hatt henne som lege i flere år og blir bare mer og mer fornøyd etter som årene går.
Jeg kommer ikke til å bytte fastlege frivillig.

Flink lege

Jeg har hatt Kine Kalstad til lege i flere år nå, og er ikke enig i de tidligere vurderingene av henne. Hun er en flott lege som lytter, tar meg seriøst og gir god oppfølging - uansett om situasjonen er fysisk eller psykisk. Anbefaler henne på det varmeste.

Jeg får nesten alltid time på dagen, helt supert!

Korrekt dame

Har hatt dr. Kalstad som fastlege nå et par år og er godt fornøyd. Hun tar seg tid ved konsultasjoner og er nøye med å følge opp. Hun tok feil på et punkt mht. min helse og hadde ingen problemer med å rette opp inntrykket. Tilgjengeligheten er vel så god som en kan forvente.