Kine Kalstad

Tollbugt 10 8006 Bodø
Kine Kalstad er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Ikke en god lege!

Blir ikke godt tatt i mot, blir ikke trodd med smerter og blir dyttet bort. Føler at hun ikke bryr seg..

Ikke en lege jeg anbefaler

Føler ikke hun tar meg på alvor, verken når det gjelder smerte eller sykdom. Har vært hos hun flere ganger, og opplevelsen er alltid den samme. Jeg har nå byttet fastlege, og satser på at jeg får en fastlege som tar meg seriøst og som viser empati.

Ikke fornøyd med legen

Synes hun bryr ikke seg om meg som pasient,og har ikke fått den rette hjelp av hun. Bruker lite tid på meg og er helst negative svar jeg får av hun.

Veldig fornøyd

Jeg og resten av familien har hatt Kine som lege siden 2009. Vi er alle veldig fornøyd. Hun er seriøs, grundig, gir god hjelp og har masse humor av det litt stillferdige slaget. Dersom du vil ha en grundig og seriøs lege, er Kine den riktige. Jeg liker henne veldig godt.

Blir ikke tatt på alvor og føler meg aldri møtt.

Har i så mange sammenhenger nå følt meg lite møtt, ikke tatt på alvor og tilogmed ikke trodd. Har i tillegg vært på flere besøk med min unge sønn der mine bekymringer har blitt bagatellisert og ikke tatt hensyn til. Har slitt endel med plager etter graviditet som har gjort det til tider vanskelig å være i 100% jobb, der man må sitte på kontoret og omtrent grine for å få sykemelding.