Oana Cristina Pavel

Autorisasjon (2011)

Kongsten Legekontor Telefonnummer69 32 39 0069 32 39 ...
Spinneriveien 3 1632 Gamle Fredrikstad
Oana Cristina Pavel er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oana Cristina Pavel

Lite engasjert og ekstremt dårlig oppfølgning

Første møte her er med en arrogant og grinete legesekretær. Avtaler blir ikke fulgt opp, de er vanskelige å få tak i, gir ut uriktig informasjon og er generelt trege. Legen virker uengasjert og lite interessert. Da jeg forrige time ble slått hardt i korsryggen med knyttenever toppet det seg, og jeg har nå byttet lege.

Fantastisk lege

Kunne ikke funnet en bedre lege enn henne. Første møte med henne var helt utrolig, hun hadde lest godt gjennom journalen føre jeg kom, så jeg slapp og fortelle ..Hun tar deg på alvor og hensvisee videre når hun er i minste tvil. Kommer ikke til og bytte lege. Både hun og mannen er fine folk😊

Reservelege Rau.

Var hos reservelege Franz J,A, Rau i dag.Meget sympatisk og kunskapsrik lege.Tok seg god tid til å lytte og forklare meg ting jeg lurte på.
Han er noe av det mest intresante menneske jeg har møtt.
Kjære OANA.
Dette er ikke noe kritikk til deg,da jeg er meget fornøyd med deg.Men du skal være fornøyd med valg av reserve lege:)
Lege sekretæren din har endelig fått både humor og et smil.Veldig fornøyd med taking av sting han gjorde.

Stresset sekretær

Sekretæren klarer ikke å få unna jobben. Han virker fjern og stresset. Svarer sjeldent på telefon. De ringer ikke for gi prøvesvar og man når ikke fram på tlf. Dette har blitt værre etter 1.mai 2018. Vikarlegen er dyktig men langsom

Fantastisk god!!!

En lege som tar deg på alvor og som kan tinga sine. Hun er grundige, tar seg god tid og hører på hva du har og si. Henviser deg om det trengst og det går hurtig. Sykepleieren/ sekretæren er også veldig hyggelig og imøtekommende! Han er behagelig til å ta blodprøver og du får kjapt svar. Har prøvd andre leger, men denne er desidert den beste. Var der også nå som vikarlegen er der Franz Josef Anton Rau, veldig dyktig og flink han også! Anbefales på det sterkeste!!