Ellen Sofie Thorsen

Autorisasjon (2012)

Ellen Sofie Thorsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

En veldig god fastlege

Ellen er en svært stødig og hardtarbeidende fastlege, lytter, følger opp og kjenner sine pasienter. Selv om det er vanskelig å få en timeavtale hos henne, følger hun opp e konsultasjoner.

Very nice 🙂

A very nice and positive person. Professional help and advice.Quick diagnosis and comprehensive explanation of the treatment sequence.

Fantastisk !

Dr.ellen Thorsen er en av de beste legene jeg har hatt. Hun tar seg tid å er veldig tålmodig, da jeg ser meg selv som en litt krevende pasient, så alt i alt kommer vi til en løsning og hun hører på deg når du prater med hun. Vikar legen hennes derimot, abid, sommeren 2023 er noe av den verste jeg har vært borti så utålmodig, frekk og så lite imøte kommende , aldri møtt en som er så nedverdigende som hun. Gleder meg til dr.ellen kommer tilbake fra ferie:)

Fantastisk lege

Ellen er veldig dyktig. Men det er ikke vikaren hennes. Hun opphenget seg i detaljer og misforsto det jeg sa, i stedet for å bare sette i gang en simpel blodprøve. Tok veldig lang tid før jeg fikk svar på denne blodprøven, selv om jeg hadde spurt om tilbakemelding. Måtte ringe inn for å minne dem på det, og da jeg fikk resultatet sto det ikke noe om det jeg egentlig kom for.

Trygg, kunskapsrik, vennlig blid.

En flott lege, vennlig ,blid, får tilitt til henne veldig fort.
Eneste som trekker litt ned er at det er lang vente tid på å få time.
De har akutt timer men blir opplyst av legen at det kan i perioder være vanskelig å få akutt time.
Hun sier at man kan bare møte opp til akutt time og vente, man får hjelp.