Ellen Sofie Thorsen

Tlf: 22 76 39 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Sofie Thorsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Trygg og Kunnskapsrik

Ellen Sofie er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Man føler seg alltid ivaretatt, både faglig og menneskelig. Akkurat nå har hun permisjon, men hun har fått en fantastisk og kunnskapsrik vikar! Ved første konsultasjon tok han umiddelbart tak i mine plager, startet utredning med MR og blodprøver og oppdaget en sykdom, som jeg nå får behandling for med medisiner. Livet mitt har endret seg fullstendig til det bedre med behandlingen. For øvrig er de begge presise og det har vært svært lite forsinkelser og venting på venterommet. Både Ellen Sofie og nåværende vikar anbefales på det sterkeste!

Styr unna vikaren!

Ellen er en fantastisk lege! Dessverre har hun vikar i ett år. Styr unna. Mer usympatisk lege har jeg aldri møtt!!

Har for mange pasienter

Vannsklig å få kontakt med, aviser pasienter hvis de ikke ringer kl 0830 sharp. Har benyttet både SMS tjeneste for timebestilling og respet men blir avvist.

Ber pasienter som er syke gå til legevakt fordi de ikke har tid. Fraråder derfor alle å benytte dette legenteret.

Etter vår mening ser det ut som resepsjonstjenesten har fått innstrukser som ikke følger fastlegeordningen.

Trygg og kunnskapsrik lege

Helt enig i alle gode ord om Ellen. Hun er fantastisk ! Kunnskapsrik og trygg. Føler meg alltid trygg og at hun har tid å høre på meg.Har fulgt meg opp i snart fire år og har passet på meg. Dessverre har jeg flere forskjellige plager og diagnoser.Jeg bytter aldri fastlege ! Måtte til vikaren hennes da hun nå har permisjon et år. Det var ingen hyggelig opplevelse. Veldig forsinket og han hadde nesten ikke tid å høre på meg. Følte at han var mest opptatt av at han var forsinket og måtte ta neste pasient. Håper virkelig at jeg ikke trenger å gå til han så mye.

Oppmerksom, kunnskapsrik, helhetlig tilnærming

Slutter meg til alle godord over. Ellen er en fantastisk fastlege! Helhetlig i sin tilnærming, kunnskapsrik - og samtidig trygg nok til å konferere med andre i vanskelige spørsmål, passer godt på at alt viktig blir fulgt opp mht sykdom - og er samtidig genuint opptatt av å være en fastlege som ser HELE pasienten. Jeg er svært takknemlig for at jeg fikk henne som fastlege for noen år siden. Bytter aldri! Dessuten er de som jobber i resepsjonen også svært hyggelige og imøtekommende, det må også nevnes her.
Litt vanskelig å komme fram på telefonen, men ordningen med sms- eller nett-bestilling av time er til god hjelp.