Ellen Sofie Thorsen

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Ellen Sofie Thorsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Nær, seriøs, forståelsesfull, effektiv

Ble flyttet over til Ellen Sofie da min tidligere fastlege ble sykemeldt. Har ikke følt behov for å bytte tilbake. Ellen Sofie har en god tone, lytter, er forståelsesfull og nær. Hun husker pasientene sine godt og spør ofte etter barna, når jeg kommer på time for meg selv. Har også godt håndlag med barn.

Hun er presis og effektiv, men har likevel god nok tid til det som skal gjøres. Flink til å henvise videre når hun føler at en spesialist kan hjelpe bedre enn hun kan selv. Anbefales varmt :)

Andre leger bør lære av Ellen

En veldig pålitelig og omsorgsfull lege.
Hun har tid tid til å høre på sine pasienter.
Har øyekontakt med sine pasienter og er en god lytter.
Er presis...
Anbefales på det sterkeste :)

Er utrolig fornøyd med Ellen som fastlege. Hun lytter og tar godt vare på pasientene sine. Veldig presis og bryr seg om pasientene sine.

Sympatisk, omsorgsfull og dyktig.

Ellen er en utrolig hyggelig og sympatisk lege. Hun viser omsorg, er oppmerksom og varm i sin væremåte, i tillegg til faglig dyktig. Hun er absolutt en god fastlege, og anbefales på det sterkeste.

Kjempeflink lege

Jeg er veldig fornøyd med Ellen. Hun er faglig dyktig, i tillegg til å være varm og behagelig som person. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor og hun tar seg god tid til pasientene. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen beholder jeg Ellen. Tør rett og slett ikke satse på at jeg får en ny lege jeg er like fornøyd med som henne.