Ellen Sofie Thorsen

Tlf: 22 76 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Sofie Thorsen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Nær, seriøs, forståelsesfull, effektiv

Ble flyttet over til Ellen Sofie da min tidligere fastlege ble sykemeldt. Har ikke følt behov for å bytte tilbake. Ellen Sofie har en god tone, lytter, er forståelsesfull og nær. Hun husker pasientene sine godt og spør ofte etter barna, når jeg kommer på time for meg selv. Har også godt håndlag med barn.

Hun er presis og effektiv, men har likevel god nok tid til det som skal gjøres. Flink til å henvise videre når hun føler at en spesialist kan hjelpe bedre enn hun kan selv. Anbefales varmt :)

Andre leger bør lære av Ellen

En veldig pålitelig og omsorgsfull lege.
Hun har tid tid til å høre på sine pasienter.
Har øyekontakt med sine pasienter og er en god lytter.
Er presis...
Anbefales på det sterkeste :)

Er utrolig fornøyd med Ellen som fastlege. Hun lytter og tar godt vare på pasientene sine. Veldig presis og bryr seg om pasientene sine.

Sympatisk, omsorgsfull og dyktig.

Ellen er en utrolig hyggelig og sympatisk lege. Hun viser omsorg, er oppmerksom og varm i sin væremåte, i tillegg til faglig dyktig. Hun er absolutt en god fastlege, og anbefales på det sterkeste.

Kjempeflink lege

Jeg er veldig fornøyd med Ellen. Hun er faglig dyktig, i tillegg til å være varm og behagelig som person. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor og hun tar seg god tid til pasientene. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen beholder jeg Ellen. Tør rett og slett ikke satse på at jeg får en ny lege jeg er like fornøyd med som henne.

Behagelig og imøtekommende

Tillitsfull og behagelig lege som har tid til å høre - og ikke minst, se på deg under samtalen. Anbefales!

Meget bra!

Ble overført til Ellen etter å ha vært pasient hos Bjørn Lie i mange år. Ellen var også hans vikariat en periode. Ettersom Bjørn Lie var så unik, ble jeg bekymret over hvordan dette ville gå, men Ellen er sannerlig unik hun også, og kommer til å overta for Bjørn smertefritt! Hun engasjerer seg med hjerte like mye, og er absolutt å anbefale!

Anbefales på det sterkeste

Jeg har tidligere skrevet en vurdering av Ellen. Mitt første besøk var en herlig opplevelse, og fortsatt har jeg samme opplevelse når jeg er hos henne. Sliter med rygg og psyke, Ellen besitter en meget god tverrfaglig kompetanse. Hun setter virkelig pasienten i sentrum.

Fantastisk lege som man skal lete lenge etter.

Jeg har vært pasient hos Dr. Thorsen i over ett år nå med diverse diagnoser. Hun gir av seg selv, og er meget kunnskapsrik. Som en annen skriver er hun ikke redd for å innhente den kompetanse hun ikke selv sitter på.
Hun ordner opp, forsøker det som forsøkes kan,og gir seg overhodet ikke. Det beste er man nesten blir frisk av møte henne. Alltid blid og hyggelig, og tenker helt tydelig på sine pasienter.

Håper hun forblir på Dyretråkket. Hilsen en meget fornøyd pasient.

fantastisk oppfølging av svangerskap

Dr Thorsen er kunnskapsrik og dyktig. Heller ikke redd for å konferere sine kolleger og utnytte deres ressurser.
Det gleder meg stort å se at hun ikke er oppført med noen reservasjoner.