Ellen Sofie Thorsen

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Tlf: 22 76 39 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Sofie Thorsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Ellen er en fantastisk lege - vikaren holder derimot ikke mål

Det er synd at tilbakemeldingene om vikaren - Ermin Basic - drar ned på helthetsinntrykket av Ellen Thorsen, men det går ikke an å vurdere Basic separat. Dessverre har dr Thorsen fått en vikar som ikke fungerer godt. Jeg forstår at det er mye å sette seg inn i for en vikar som bare skal gå inn og overta en eksisterende pasientliste for ett år, men det er mange måter å løse en slik oppgave på. Jeg opplevde dr Basic som nedlatende og lite lydhør for meg som pasient. Manglende ydmykhet for jobben og for at mange av oss pasienter har verdifull innsikt i og kunnskap om egen sykdom, er ikke gode egenskaper for en lege. Det blir godt å få dr Thorsen tilbake.

Takk for tiden med en fantastisk fastlege

Etter flere år med en fantastisk fastlege, alltid lyttende og interessert, har jeg nå byttet til en annen lege ved et annet legekontor pga. en særdeles uhøflig og lite hyggelig vikar. .
Jeg ønsker Ellen all mulig lykke til videre og håper virkelig hun kommer tilbake til Alpha etter endt permisjon!

God og snill lege, men styr unna vikaren

Dr Thorsen er en utrolig god og snill lege som hører godt på deg. Men denne vikaren Elvira Basic må man holde seg unna om man sliter. Han er direkte nedlatende. Jeg sliter en del med psyken og store skader, han finnes ikke ints i å høre. Dette er svært beklagelig!

Trygg og Kunnskapsrik

Ellen Sofie er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Man føler seg alltid ivaretatt, både faglig og menneskelig. Akkurat nå har hun permisjon, men hun har fått en fantastisk og kunnskapsrik vikar! Ved første konsultasjon tok han umiddelbart tak i mine plager, startet utredning med MR og blodprøver og oppdaget en sykdom, som jeg nå får behandling for med medisiner. Livet mitt har endret seg fullstendig til det bedre med behandlingen. For øvrig er de begge presise og det har vært svært lite forsinkelser og venting på venterommet. Både Ellen Sofie og nåværende vikar anbefales på det sterkeste!

Styr unna vikaren!

Ellen er en fantastisk lege! Dessverre har hun vikar i ett år. Styr unna. Mer usympatisk lege har jeg aldri møtt!!