Ellen Sofie Thorsen

Autorisasjon (2012)

Ellen Sofie Thorsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Veldig fornøyd

Da min opprinnrinnelige fastlege ble syk, ble jeg overført til Ellen Thorsen. Veldig fornøyd med henne, og kunne ikke fått noen bedre arvtager etter Bjørn Lie (som var en helt fantastisk lege som jeg hadde fra 1987 til han ble syk). Ellen har tid til å lytte og hun henviser hvis det er behov for det. Får også raskt svar hvis jeg sender inn spm elektronisk. Veldig fornøyd 😊

Trygg og empatisk

Fantastisk lege som lytter, hører og ser! Vis det er noe så henviser hun meg videre. Jeg har endelig etter flere år funnet en fastlege som hører meg, og ikke minst er hun veldig flink med barn! Hun er Altid tilgjengelig, sjeldent borte fra jobb og jeg venter aldri mer enn 5 min før hun roper meg inn. Effektiv og dyktig

Dårlig tid

Det virker som hun er slurvete . Setter seg ikke så mye inn i grunnen til hvorfor du er der . Det er mitt inntrykk .

Trygg, forståelsesfull, kunnskapsrik

Har hatt henne som fastlege i 2 år og er utrolig fornøyd med hennes arbeid. Jeg har slitt med mental helse og kroppsplager lenge og ble møtt, sett og hørt på.
Når det er sagt er selve kontoret vanskelig å få tak i. Telefontjenestene pleier å bli så fullt for akutt-timer at jeg ikke får bestilt time på dagen fordi jeg ikke når telefonlinja.
Dermed er det mulig å bestille time og fornyelse av resepter osv via online bestilling, så det er jo bra. Men sms-tjenester fungerer dårlig for meg da jeg har abbonement via jobben.
På grunn av flytting og styr med legekontoret har jeg måttet bytte lege, men har vært glad for å ha henne så lenge.

Dårlig legekontor.

Anbefaler å styre unna Alpha Legegruppe

De som sitter i resepsjonen svarer frekt når du ringer. Vet flere har reagert på dette. De tar deg heller ikke seriøst når du ringer, begynner isteden å kverulere og mener du burde bestilt legetime for lenge siden når man vet det er lange ventelister på legekontoret. Dessverre oppstår det situasjoner som gjør at man ikke får bestilt i god tid, men dette har ikke resepsjonen noe forståelse for. Du føler deg rett og slett dårlig etter å ha snakket med resepsjonen og du føler deg absolutt ikke sett eller hørt. Og en del tårer har det vært da de er utrolig spydige.

Ellen er en flink lege, men altfor lange ventelister og lang tid for å få legetime.virker veldig stresset.

Vikaren som pleier å være for Ellen er mye bedre. Hun husker deg og du føler deg sett etter å ha vært hos vikaren til Ellen. En meget blid og hyggelig dame som tar deg seriøst!