Ellen Sofie Thorsen

Autorisasjon (2012)

Ellen Sofie Thorsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Sofie Thorsen

Trygg, vennlig og kunnskapsrik

Jeg har hatt Ellen som fastlege i omkring 3 år og blir møtt med menneskelighet og kunnskap hver gang. Hun viser forståelse, lytter og følger opp sammensatte utfordringer på en svært gode måte. Jeg kunne ikke fått en bedre lege. Det er viktig å få sagt ettersom noen vurderer vikaren i hennes navn.

Ellen er helt fantastisk!

Er så glad hun er tilbake, Ellen er et fantastisk menneske og lege, hun har gjort mer for meg enn alle andre leger sammenlagt. Hun bryr seg og spør til og med hvordan det går med samboeren min (som også er pasient hos henne) da jeg er der. Det er tøft å være lege, Ellen gir alt hun kan.

Flink og trygg fastlege

En svært flink fastlege som etter min vurdering er den beste. Hun bryr seg om deg og tar seg tid for å høre på deg. Savnet henne mens hun hadde vikarlegen sin. Kunne ikke hatt noen bedre enn henne.

Trygg og kunnskapsrik

Det var helt fantastisk å komme til Ellen og føle seg ivaretatt igjen :-) Det har jeg ikke vært hos vikaren i Ellen sitt fravær.

Veldig bra!

Ellen er fink, ryddig og omtenksom. Det blir veldig hyggelig når hun kommer tilbake fra permisjon, men jeg kommer også til å savne vikaren. Han har vært helt fantastisk, og jeg har følt meg godt ivaretatt i Ellens fravær. Håper han kan bli på Alpha.