Harald Braut

Autorisasjon (2011)

Harald Braut er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Harald Braut

Tas ikke på alvor

Jeg opplever at Harald Braut ønsker å bli fortest mulig ferdig med problemene man kommer med og ikke tar det på alvor. Føler at jeg blir sett ned på når jeg har time hos han og han viser ingen tegn til å bry seg om hvordan man opplever situasjonen som pasient.

Kommunikasjon

Var en gang til Harald braut den verste legen jeg noen sinne har gått til. Tok ingenting på alvor, og dårlig til å lytte. Jeg var til han en gang og aldri mer. Jeg skiftet over til en annen fastlege som var mye dyktigere. Må være den verste legen i Rogaland

En lege som virkelig bryr seg

Hvor mange leger kontakter deg utav det blå, bare for å høre hvordan det står til?
Jeg har gått gjennom flere leger før jeg fant Braut, og føler jeg endelig kan si jeg har en lege som er dyktig, jeg stoler på, bryr seg om mine behov, og som taler min sak (når det trengs). Anbefaler han på det sterkeste.

For komme med litt konstruktiv kritikk, vil jeg legge til at han bær lære seg å slutte mumle, og snakke tydelig.

Useriøs

Tar meg aldri på alvor. Jeg får frikort nesten vært år for jeg må igjen og igjen bestille nye timer da han ikke tar meg alvorlig med mine plager. Har mye vondt og går mye syk for jeg gruer meg til og bestille time.

dårlig

Gidde beskjed te legen min at jeg har diagnose add å han lo nermaste å påpekte at jeg lata som barre for å få mediser for å kunne lese bedre til eksamen. når der står 2
år med utredning å funn så burde faktsik legen tru på det å kj anklage meg. var der dem gangen å flytta over til en ny ( de er 2-3 år siden)