Harald Braut

Vågsgata 20 4306 Sandnes
Harald Braut er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Harald Braut

Glemmer pasienten

1 times ventetid pga av samtaler med hjemmesykepleien. Hål i håve - innfør telefontid slik det er for legekontoret. Snakker mye - tar ikke til seg pasientens plager.

Dårlig forberedt før legetimen

Legen er dårlig forberedt til legetime ift andre instanser sine utredninger og anbefalinger. Legen er dårlig til å vurdere pasientens mulige reaksjoner på beskjed om relativt betydningsfulle diagnoser eller konsekvenser av helsemessige forhold.

Ok

Dr Braut virket veldig bra i begynnelsen, men kan virke som om han ikke tar ting seriøst. Om det er noe han virker interessert i så tar han det seriøst, men om det er ett tema han ikke virker interessert i så blir en ikke hørt på helheten.

Reelle ting som har blitt diagnostisert har i etterkant fått meg til å føle meg som hypokonder når jeg har bedt om oppfølging. Jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst og vegrer meg for å ta kontakt.

Flott og dyktig lege

Harald Braut er en dyktig lege. Jeg opplever å bli godt i varetatt, og behandlingen og rådene han gir er basert på en helhetsvurdering og han innehar god kunnskap. Han opprettholder en god kontakt gjennom vanskelige sykdomsperioder, og det virker som han bryr seg om pasienten.

Han tar seg tid til meg og har en lun og humoristisk fremtoning, som skaper en god tone mellom lege og pasient.

Dyktig Lege

Dr. Barut er heilt super. Han ta god tid med sine pasienter og er lyttende. Han gjør sin jobb veldig bra.
Kan anbefales på det sterkeste.